Dzisiaj jest 20 paź 2024, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 17:26 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Cytuj:
Wiem ze ma pojęcie o "dyfuzorach" a nie wydechach

Co przez to chcesz powiedzieć bo ja nie bardzo rozumiem...




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Artykuł dobry lecz twoje zachownie oraz kozaczenie jest naganne za co powinien byc warn :P
Co do polerki na lustro:
na takiej powierzchni latwiej skroplic mieszanke niz na chropowatej, poniewaz powietrze ktore jest zawarte w mieszance powinno sie osadzic w mikrozaglebieniach i po nich powinna slizgac sie mieszanka. I nie mow mi ze tak nie jest. Tak samo "lustro" gorzej odprowadza cieplo poniewaz ma mniejsza powierzchnie wymiany cieplnej (znow te mikro otwory :P).
To tyle odemnie, i uwierz mi ze swojego slowa bede zawsze bronil chyba ze ktos mi udowodni to jakims artykolem na stronie naukowej, to wtedy przeprosze :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 18:53 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Given pisze:
Co do polerki na lustro:
na takiej powierzchni latwiej skroplic mieszanke niz na chropowatej, poniewaz powietrze ktore jest zawarte w mieszance powinno sie osadzic w mikrozaglebieniach i po nich powinna slizgac sie mieszanka. I nie mow mi ze tak nie jest. Tak samo "lustro" gorzej odprowadza cieplo poniewaz ma mniejsza powierzchnie wymiany cieplnej (znow te mikro otwory :P ).
Suuuper poczytaj trochę po powietrzu, mieszankach, paliwie google.pl nie gryzie

To jest LC a nie AC
Given pisze:
Tak samo "lustro" gorzej odprowadza cieplo poniewaz ma mniejsza powierzchnie wymiany cieplnej (znow te mikro otwory :P ).

Given pisze:
I nie mow mi ze tak nie jest
dobra nie powiem, żeby ci przykro nie było :mrgreen: :P :lol: :D


Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 18:54 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 23:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
DEBESZCZAK
Proponuje żebyś napisał do moda aby zamknął temat, najlepiej złóż derbi i dopiero odblokuj temat i napisz co i jak bo teraz same sporty się otwierają i robi się niepotrzebny syf.
Ps. ja nadal jestem przeciwny polerce tłoka.. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 13:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
DEBESZCZAK pisze:
Given pisze:
Co do polerki na lustro:
na takiej powierzchni latwiej skroplic mieszanke niz na chropowatej, poniewaz powietrze ktore jest zawarte w mieszance powinno sie osadzic w mikrozaglebieniach i po nich powinna slizgac sie mieszanka. I nie mow mi ze tak nie jest. Tak samo "lustro" gorzej odprowadza cieplo poniewaz ma mniejsza powierzchnie wymiany cieplnej (znow te mikro otwory :P ).
Suuuper poczytaj trochę po powietrzu, mieszankach, paliwie google.pl nie gryzie

To jest LC a nie AC
Given pisze:
Tak samo "lustro" gorzej odprowadza cieplo poniewaz ma mniejsza powierzchnie wymiany cieplnej (znow te mikro otwory :P ).

Given pisze:
I nie mow mi ze tak nie jest
dobra nie powiem, żeby ci przykro nie było :mrgreen: :P :lol: :D



Mam 5 z fizyki i uwierz mi ze duzo czytalem o tych wszystkich "mieszankach", "powietrzu"...

Nawet na logike idzie ze lustro (ma mniej pecherzykow czyli mniejsza powierzchnie) odprowadza gorzej cieplo a na lustrze latwiej skrapla sie mieszanka. Np Jak masz jakis zimny metal, ew szklo to jak wejdziesz z takim zimnym metalem do cieplego pomieszczenia odrazu osadza sie woda. W cylindrze jest podobnie, zimna mieszanka osadza sie na cieplym cylindrze w postaci kropelek ktore caly czas sa zabierane przez nastepna porcje paliwa, a potem dalej sie osadza- to powoduje gorszy przeplyw mieszanki i niepotrzebne zawirowania, ktore powoduja pogorszenie sie osiagow oraz zle "spylenie" mieszanki. I nie mow mi ze tak nie jest a jesli dalej twierdzisz ze tak nie jest to daj jakies wyjasnienie :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 15:34 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Przy prędkości np: 10 000rpm. mieszanka NIEMA CZASU się skroplić weź to na logikę. Jak motorek stoi to może coś tam się skroplić ale w nie zauważalnych ilościach. Z reszta jak byś doczytał cały temat to byś wiedzizał że polerowałem głowice, tłok (troszkę), i kanał wydechowy, a płuki zostały matowe p800. Z reszta po co roisz syf w tym temacie??????

PS: W gimnazjum 5 z fizyki to tyle jo 2- w szkole średniej.

Given pisze:
zimna mieszanka osadza sie na cieplym cylindrze
mieszanka się nie OSADZA to nie nagar... :D
http://www.vinceracing.tk/ i o co się kłócisz????
http://pagesperso-orange.fr/VinceRacing ... 030067.jpg

Jak dałem to poczytać koledze 12 lat jest mechanikiem motocyklowym. to się udławił piwem ze śmiechu :mrgreen:

PS2: Dzieki za takie posty chociaż mam się z czego pośmiać :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 16:03 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dalej bede na swoim ze sie tlokow ani pluczkow (?) nie poleruje :p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 17:14 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Płuków to wiem ale czemu nie tłoka?? przecież on się chłodzi od dołu nową mieszanką i (cieczą w obwodzie cylka)


PS: pospawałem 70% dyfuzora, jutro postaram się dokończyć. Jak wytrzasnę termostat to może na weekend nagram filmik :mrgreen:

PS: Dyferek wyspawany, jutro muszę pospawać mocowanie i dospawać końcówke

Mini UP:
Obrazek

Spawane drutem 0,8mm dlatego takie spawy... :angry:


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 7:11 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 8:40 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
będziesz szlifował trochę te spawy? A tak to to fajny projekcik kończ to szybko i zdaj relacje




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:57 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Ukończony.. spawy oszlifuje może jutro odpalę motorek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 22:00 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 8:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No jak wyszlifujesz te spawy to będzie nie źle wyglądał :mrgreen:




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 9:22 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:P

Podobny kształtem co/?? Jasiu R2

Obrazek

Więc odpaliłem (2 kop) ale strasznie go zalewało ( z gaźnika aż ciekło) pływak się zaciął. do tego muszę kupić na mielochu kruciec ssący i castrola P1R.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 20:36 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ogarniaj wszystko i opowiadaj jak jest. Najlepiej jak byś filmik nagrał po regulacjach itp. Powodzenia!




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:42 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Filmu nie nagram, bo będzie znowu najeżdżanie na mnie. Po prostu powiem ile leci i tyle. Z resztą zaraz dudi i reszta "ekipy" będzie się żalić.

Reszta będzie mnie atakować na gg i na PW: "pomóż mi wyspawać wydech.

Daruje sobie męki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No tłumik fajna sprawa ile cie wyszedł i jakiej blachy użyłeś a już nie będę męczył :ups: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:22 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
grzes1211 pisze:
ile cie wyszedł i jakiej blachy użyłeś


50zł blacha 0,8mm ale lepiej się spawa 1mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 15:02
Posty: 54
Lokalizacja: Jędrzejów
Pojazd:
a jak połączyłeś wydech z cylindrem zrobiłeś sam uchwyt??




_________________

...::::PIAGGIO nrg MC2::::...
...:::''' http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 83''':::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:44 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Nie jest to elastyczne łączenie na sprężynke (bez progów) :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
To muszę ci powiedzieć że mnie zachęciłeś do zrobienia takiego kominka mam migomat pare ton blach więc coś pokombinuje dzięki DEBESZCZAK, .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 14:54 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Taa, ale żeby zaprojektować dyfuzor potrzebna jest "wiedza" i to spora, zapodaj do dudiego on wie jeszcze więcej :P


Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 20:21 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy