Dzisiaj jest 21 maja 2024, 5:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2011, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Witam wszytkich xD Mam dwa pytania które mnie męczą :P

Pierwsze to od czego mogło się stać tak z tłokiem ( dziura się zrobiła i świeca również cała się stopiła) Foto niżej :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drugie pytanie to czy jak pisze na kruccu 20 to gazior 17,5 podejdzie? Moze proste pytanie ale szczerze zapomniało mi się :mrgreen:
Obrazek




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Kolejny... ;P

Dzura, zapewne z braku uszczelek, i zakładania cylka przez zielonego.

Tłok uderzając w głowicę zrobił się taki, dziury to tam nie widze.. ale uderzal pewnie o swiece.

Polecam dać metalowe uszczelki, ze 2 ; p.

Co do króćca to 20 to średnica otworu -.0 czyli odblokowany(bynajmniej w p/g) i wejdzie 17,5mm o.-




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Równie dobrze przyczynami tej "dziury" może być zła regulacja mieszanki, zła ciepłota świecy etc




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
KTM sory ale twója pierwsza odpowiedz jest trochę w moim wypadku nie realna bo przejechałem na tym tłoku z 5k km wiec??

PS: Cylek napewno nie zakładany przez zielonego




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 11:46 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dziura w tłoku mogła się zrobić przez złą ciepłotę świecy. co do króćca to ja też mam napisane 20 a gaźnik 16 wchodzi bez problemu :wink: to jest chyba maxymalna średnica czy cuś :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
W takim razie, może być tak jak poprzednicy zła ciepłota, lub zła świeca.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Zła regulacja gaźnika, a dokładnie za uboga mieszanka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
A tak apropo mogłby mi ktoś wytłumaczyć z tymi ciepłotą świec lub zapodać link do tego

Edytuj posty. Jest podklejony temat o świecach.
Booyaka




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Liga, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
To może jaką świece miałeś? Powinieneś mieć co najmniej ciepłotę 7. Na stronie NGK jest samouczek NGK E-Learning tam wszyściutko jest wytłumaczone.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
miałem 8 z NKG




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A co ma ciepłota świecy do dziur w tłoku??
Źle dobrana ciepłota świecy będzie powodować jej gorsze samooczyszczanie się i osadzanie nagaru.
Dziury lub inne uszkodzenia w tłoku mogą się pojawić przy spalaniu stukowym albo zbyt ubogiej mieszance.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
No to była zła regulacja gaźnika , gdy będziesz składał silnik to daj dwie uszczelki na wszelki wypadek i kup nową dedykowaną świece do Twojego skutera




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A nie przyczyną może być lewe powietrze? To taka sugestia pewny nie jestem wiec prosze o skomentowanie




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Za dużo powietrza jak ktoś wspomniał wyżej. Sprawdzałeś jaki jest kolor świecy po regulacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Raczej nie brał lewego powietrza świeca własnie miała kolor kawa z mlekiem

PS:jaka powinna być ciepłota w polini 50 sport.




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 23:04 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
AC: Świeca zapłonowa NGK Krótkometrażowy gwint B8HS (W3AC)
LC: Świeca zapłonowa NGK Długi gwint B8ES (W3CC)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
No włąsnie miałem B8HS tą swiece czyli dobra

Druga sprawa po co 2 uszczelki? I jakbym mógł wyeliminować spalanie stukowe ?




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 23:27 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Liga pisze:
I jakbym mógł wyeliminować spalanie stukowe ?

Zmniejszyć sprężanie. Jednak nie sądzę, aby w tym była przyczyna. Mierzyłeś kompresję po założeniu cylindra? Mogła być za duża.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 0:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Nie mierzyłem niestety.Dodam jeszcze że miałm problemy z gaźnikiem ponieważ raz ciekł raz nie , ale kolor świecy był kawa z mlekiem i juz kurde nie wiem co się stało , a ponieważ robie na 2 tydz szliw boje się o to aby znowu tak sie nie stało. I nie wiem co mam robić


PS: Czy to prawda że paliwo 98 zmniejsza ryzyko powstania spalania stukowego? Jakie powinienem mieć sprężanie?




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 0:13 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 0:18 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Paliwo o wyższej wart. oktanowej zmniejsza ryzyko spalania stukowego. Proponuję Ci zmierzenie kompresji, jeśli będzie za duża dołóż podkładkę ( ja w Simsonie ściągnąłem dolny pierścień ). Sprawdź czy nie masz wybitych zimerów na wale, czy nigdzie uszczelka na styku karterów się nie poci. Do tego porządna regulacja ilości i składu mieszanki i powinno być OK ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy