Dzisiaj jest 19 maja 2024, 14:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 18:26 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
przydatny art :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 23:35 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 13:39
Posty: 61
Lokalizacja: RMI
Pojazd:
szkoda ze wczesniej nie zerknąłem ja zrobiłem tak nic nie podgrzewałem zamrażałem najpierw wbiłem łozyska w kratery potem wsadziłwm wał lekko stukajac przez drewno wał nastepnie nałozyłem trugi krater i tez przez dreno lekko stukałem do tad az sie połowki zejda troche bardziej drastyczny sposób mysle ze wału nie wykrzywiłem ;p jescze go całkowicie nie złozyłem bo brakuje mi pare czesci ;p biłem chyba z poł godz poniewaz nie biłem mocno ze wzgledy na wał i kratery


Ostatnio zmieniony 20 cze 2010, 23:37 przez luki140694, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 11:05
Posty: 202
Lokalizacja: LUBIN
Pojazd:
hehehe przypomniało mi sie jak pierwszy raz wymienialem wał w romecie . Nie chcialo nic zejsc wszystko porozkrecane waliłem młotkiem bezposrednio w wał dopóki sie nie rozpołowiło dobra poszlo jakoś ,łożyska zostały w karterach to je tam zostawiłem bo nie wymienialem tylko sam wał nalozylem wał na lożysko i młotem takim duzym walilem zeby wlazł w to z całej siły waliłem (nie wiedzialem ze sie skrzywi mialem 12 lat) drugi tak samo walenie młotem potem śruby wszystko ladnie skrecone , cyliner zalozony gaznik itp. dobra odpalam . Odpalił ! ale strasznie ciezko chodzil pytam sie taty (czemu on taki słaby ? tato: musi sie dotrzeć bedzie mocniejszy hah) dobra pojezdzilem 50 km pozniej maks 30 km/h dalej niechce kopka to chodziła normalnie jak niewiem musiałem skakać po niej zeby zalapała i silnik odpalił wał cały skrzywiony a ja jeszcze jeźdźiłem skonczylo sie na wywaleniu na zlom romka i kupno apki sr w której jeszcze nie wymieniałem wału ale sie przymierzam bo bedzie sport/moze racing i z poradnika Gibona skorzystam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Łożyska jak już chcecie podgrzewać to w oleju w temp.max.80stopni, co do składania silnika to polecam
http://moto.allegro.pl/item1095630518_o ... wurth.html

Jako ciekawostkę powiem wam że nowe łożysko skf 6204 c4 metal było źle wykonane zostało oddane na reklamacje




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 17:18 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Cytuj:
Łożyska są odpuszczane w 180 stopniach. To jest proces nagrzania, wytrzymania w tej temperaturze przez okreslony czas zalezny od grubości materiału i następnie powoli chłodzone. Takze nagrzanie do 100 czy 120 stopni jak ktos napisał na garnku czy lekko opalarką nie ma prawa zmienic właściwości łozyska. W koncu temperatura robocza niektórych elementów czesto to przekracza. I to są fakty z ksiażek do materiałoznawstwa a nie jakies bzdury.
A zamiast powtarzać takie cos non stop poczytajcie
http://www.ekspresstal.co...zyska-toczne,20 Cytat:
Hartowanie 830-840oC w gorącym oleju, z końcowym dochłodzeniem w wodzie. Odpuszczanie niskie 160-180 oC x 2h


Po odpuszczaniu nie stosuje sie przyspieszonego chłodzenia - po prostu studzi sie razem z piecem.
I polecam mimo wszystko opierać sie na sprawdzonych źródłach a nie tym co mechanicy od 7 boleści powiedzą


Gościu możesz to skończyć? Napisz swoją idealną książkę o łożyskach i twojej OGROMNEJ wiedzy i nie będzie problemu.

Wychwalasz się jakbyś to sam wymyślił łożyska i ich konstrukcje, zamiast się cackać z patrzeniem na temp. lekko grzejesz karter i wpadają, chłodzisz wał i wchodzi.

Masz jakiś problem ? Zapraszam na PW a nie robisz OT w temacie, nie podoba się art. to nie i możesz sobie składać inaczej :roll:

Raczej to ty się spinasz,bo chłop mieszka 10 minut drogi ode mnie i każdemu komu składał silnik ,trzyma się do dziś ,wie co mówi a ty go krytykujesz.
Trzeba umieć przyjąć słowa ostre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2008, 0:29
Posty: 80
Lokalizacja: Wronki
Pojazd:
Co jak co, ale wal w karterach powinno sie jeszcze wycentrowac jesli mnie starosc nie meczy, nie? A w poradniku tego chyba nie ujales.




_________________

W niczym kobieta nie wygląda tak pięknie, jak w niczym ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
michu282, Wyśrodkować. Pukasz gumowym młotkiem z wybranej strony i bez problemu "na oko" to zrobisz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
ponizej pewnie znane dwa filmiki odnosnie wymiany walu, moze to nie jest Minarelli ale regula jest chyba taka sama dla wszystkich wymian :)

http://www.youtube.com/watch?v=wwj8qQLO3ho

http://www.youtube.com/watch?v=HMs0g1pWWok




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
artdesign, Jest już ten filmik na forum.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
wiem wiem ale w tym watku sa jak najbardziej wskazane :P

sam dzis musze wreszcie zlozyc swoj silnik zanim ktos w garazu po przeklada graty i nic nie znajde :D
a te filmiki sa jedne z lepszych jakie znalazlem na sieci :)




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Dzis zlozylem polowki z nowym walem ale bardzo ciezko chodzi nowy wal :(

Czy moze byc to spowodowane ze wstrachu przed uszkodzeniem walu nie potraktowalem go gumowym mlotkiem ;))

Czy tak powinno byc na nowym wale z nowymi lozyskami???




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no właśnie pasowało by rozprężyć łożyska pukając z obu stron delikatnie równocześnie wyśrodkowując




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:40 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Musisy odprężyć łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Czyli czeka mnie pukaniem mlotkiem po walku ;D




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 23:00 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Powinieneś to zrobić odrazu.




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 1:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Plusy/minusy tego ze zrobie to po weekendzie???
Musialem wyjechac i zostawilem zlozony silnik w garazu ;)




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 9:36 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 13:40
Posty: 31
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Najpierw wsadzamy uszczelniacze a potem łożyska ??
i gdzie mogę kupić uszczelkę między kartery ??


Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 10:32 przez KAMIL93YAMAHA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 12:47 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Najpierw łożyska. W pomiędzy kartery daje się sylikon.




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:27 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 13:40
Posty: 31
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
a uszczelniacze ??kiedy wsadzamy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Na samym końcu, po odprężeniu łożysk.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy