Dzisiaj jest 28 gru 2024, 11:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 315 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Róbcie co chcecie, ktoś odpowiednio zaplanował prąd ładowania akumulatora, powinien on wynosić ok 1/10C gdzie C-pojemność akumulatora. Jak mu dacie za dużo to może nawet eksplodować.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:54 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
ficu, Przeładowanie jest raczej niemożliwe kiedy będę non stop jeździł na xenonie.Chodzi mi po prostu o to, czy nie popali mi instalacji etc.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Patryk0102, Nie wiem jak instalacja wygląda, jak wywalisz regulator do będziesz miał napięcia kosmos.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Z tego co pamiętam mój brat robił całą elektrykę kumplowi w motorze Fantic 80cc i bez regulatora było około 70V także pozdrawiam bez regulatora;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:59 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
ficu, No wiem właśnie,ale nie wiem co mnie może czekać oprócz spalenia żarówek.. :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
spalenie skutera.. ;)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:04 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Scythe, Mówisz poważnie??Jeżeli tak, to istnieje taka możliwość, aby wypiąć któryś kabelek odpowiadający za ładowanie aku, tak aby było ładowane bez pomocy regulatora napięcia??Po ludzku mówiąc, czy da się tak zrobić, aby akumulator był ładowany większym prądem bez zbędnego kombinowania??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Patryk0102, słyszałem różne akcje.. najlepsza była taka, że nie były zaizolowane kable przy baku i poszła iskra na przewód od paliwa. Skuter poszedł z ogniem ;)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Patryk0102, Przecież dałem sposób jak zwiekszyć ładowanie. Czytaj uważnie!




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:52 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
To jeszcze takie pytanie, jeżeli podpiąłbym plus od świateł mijania pod akumulator, wtedy jest szansa na zwiększenie ładowania??Czy to nic nie da??Bo nie wiem czy dobrze rozumuję :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:10 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
ficu, nie spaliło dlatego, że skoczyło napięcie, tylko dlatego, że miało moc aby spalić :D. Kiedy założyłem żarówkę 100w to świeciła całkiem przyzwoicie, ale za mało prądu miała.

Jeżeli obciążysz cewki to prąd się ustatkuję, bo bez obciążenia to jak kolega pisał - i 70V może być.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Ale teraz już mi nie chodzi o odłączanie regulatora, tylko po prostu teraz korzystam z xenona non stop.Chodzi mi o to, czy ładowanie będzie większe, po podpięciu kabla plusowego od świateł, które wcześniej szły z prądnicy pod klemę plusową do akumulatora.Jak myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Teoretycznie można by puścić ładowanie z instalacji która leci na światła i pod to podpiąć ksenon, ale jak długo to będzie działo to nie wiem.

Random, sugerujesz że jeżeli żarówka ma parametry np 50W przy 12V a dam jej zasilacz który jest w stanie oddać 100W przy 12V to się spali?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 22:25 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:34 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Dobra, jutro będę podpinał plus od świateł do plus aku i zobaczę czy to się sprawdzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Patryk0102, pamiętaj że robisz to na swoją odpowiedzialność.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:46 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
ficu, Co się może stać??Zwarcie się nie zrobi, przecież daje plus do plusa..


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 22:46 przez Patryk0102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Patryk0102, jak akumulator dostanie przypadkiem kilka amper to może się obrazić i w najlepszym wypadku przestanie działać.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 23:17 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
ficu pisze:
Random, sugerujesz że jeżeli żarówka ma parametry np 50W przy 12V a dam jej zasilacz który jest w stanie oddać 100W przy 12V to się spali?


Dokładnie to sugeruję. Jak wiadomo moc jest związana z natężeniem i to raczej od natężenia będzie zależało.



Elektronikiem to ja nie jestem, elektrykiem też takim początkującym i bardzo prawdopodobne, że się mylę. :)




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 6:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Random, akurat tu się mylisz. Masz przykład: dlaczego jak wkręcasz żarówkę 40W zamiast 20W (np do lampki biurkowej) to się nie pali? To nie dioda że trzeba jej ograniczać prąd.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 9:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Najlepszym rozwiązaniem było by naładowanie akumulatora, potem posmigać ciągle na xenonie i po powrocie znów go naładowac lub wsadzić więszky akumulator lub jeszcze jedna opca samochodowy akumulator taki 65 Ah do kufra i smigac na nim a po tygodniu jazdy go naładować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 315 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy