Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 19:27 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
wszystko zalozylem co mowilem czyli zebatke 13, wydech hebo dysze mam 115 i filtr airbox i idzie mi 97km/h czy cos jest nie tak czy mi sie zdaje? powinien chyba isc okolo 110 :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2011, 12:00
Posty: 97
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
powinienies miec przełozenia 12/47 lub 13/52 ewentulane 12/60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 11:39 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
mam 13/47 i tak jak wyzej napisalem hebo air box i dysze 115 i powinna ta tzr wiecej isc a nie te 97 jesli wiecie co moze byc nie tak to piszcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Może kompresja słaba? Regulowałeś gaźnik? Żeby leciała te 110 to przełożenia zmień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 14:40 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
a gdzie mozna zmierzyc kompresję? i czy moze to byc wina gaznika bo mam nie do konca ustwiony. A na jakie przelożenie zmienic macie jakies propozyjce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Kompresję mierzysz manometrem. U mechanika pytaj o to. Jeśli nie ustawiony, to zrób to! Przełożenia podał soltys13, są to przełożenia na v-max. Wtedy poleci te 110.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
A oprócz tego że jeździ jak jeździ masz jakieś objawy? Nie wiem, słabo pali, słabo się wkręca? Regulowałeś cokolwiek gaźnik? Czy nic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 15:16 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
wlasnie wszystko ok ladnie sie wkreca na obroty (od 6 tys) i przyspieszenie tez ok a pali na dotyk. wszystko co podalem wyzej wymienilem sam i troche z gaznikiem sie bawilem i mysle ze do drobnej poprawy jest regulacja a z tlumika olej leci po calym tlumiku taki czarny. a jak zmienie przelozenia co wyzej napisane sa to one sa bardziej na przyspieszenie niz v-max juz lepsze ja mam zalozone na predkosc a tamte bardziej zwolnia tzr niz teraz jest myslelem zeby moze z tylu 46 zalozyc bo przyspieszenie jest na prawde dobre z tym nowym wydechem :)
a zebatka z tylu im mniejsza to chyba wieksza predkosc osiagnie a na 60z to mi sie wydaje ze szybko nie bede jechal :?


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2012, 15:23 przez klenies10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
skoro leci nieprzepalona czarna maź

to ją zalewa

wykręć więc na bardzo rozgrzanym silniku 1,5 obrotu mieszanki

jesli wzrosną wolne obroty to bardzo dobrze zmniejsz je i wykręć jeszcze pół obrotu

robisz tak dopóki po wykręceniu 0,5 obrotu obroty wolne nie wzrosną

wtedy tylko 0,5 w prawo i ustawiasz wolne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
a jezeli obroty zaczna spadac? to od mieszanki wkrecic do ostatniego dobrze ustawionego momentu?
i jeszcze jak sie wykreca od mieszanki srubke to dawka mieszanki sie zmniejsza tak?
i jakie sa jeszcze objawy gdy dobrze ustawie gaznik? tylko to ze wolne sie nie zmieniaja czy cos jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
że wolne sa równe, pracuje równo i że szybko sie wkręca i ładnie z tych obrotów schodzi n(nie może się zatrzymywać powiedzmy na 2 tys i po chwili spadać)

jak będziesz wykręcał to po prostu po którymś razie już obroty nie wzrosną

wtedy tylko wkręć 0,5 i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jesli dobrze ustawisz gaźnik, to na rozgrzanym silniku po odkręceniu całej manety zacznie równo wchodzić na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2011, 12:00
Posty: 97
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
jesli chodzi o przełozenia 12 /60 kumpal tzr z leo v6 i zwykły wydech leci 110 wiećej nie wyciśniesz.

Nie wiem po oc zes stożek załozył. Wyrzuciłemś aby kase do takiego tunu jest zbędny. Dostaje aby muła.
przełozenie 13/47 tz nie jest za dobre, tracisz sporo mocy. Jk cchesz poprawić przeplyw mieszanki to zmień membrane na porządną tuningową. Do tzr seryjnej świetnie nadaje sie furytech z króćcem lub malossi albo coś w tym stylu.

P.S.
Moja tzr na seri tyle leciała te 97 km/h bez problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 23:00 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
soltys13 pisze:
Do tzr seryjnej świetnie nadaje sie furytech z króćcem lub malossi albo coś w tym stylu.

co masz na mysli dokladnie?
a ile mniej wiecej daje zawor membranowy np polini carbon albo hebo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 7:44 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
klenies10, do serii za dużo Ci membrany nie dadzą :roll: Lepiej gaźnik 17,5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 10:48 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
no to co zrobic zeby te 110 leciala dzis wyreguluje gaznik i nie wiem czy to cos da skoro mam hebo to powinien tyle isc i zadnej laski nie powinien robic a widze ze tu niepotrzebnie kase wydalem ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
soltys13 pisze:
jesli chodzi o przełozenia 12 /60 kumpal tzr z leo v6 i zwykły wydech leci 110 wiećej nie wyciśniesz.

przełozenie 13/47 tz nie jest za dobre, tracisz sporo mocy. Jk cchesz poprawić przeplyw mieszanki to zmień membrane na porządną tuningową. Do tzr seryjnej świetnie nadaje sie furytech z króćcem lub malossi albo coś w tym stylu.

P.S.
Moja tzr na seri tyle leciała te 97 km/h bez problemu.



12/60 i 110?

to chyba już poza skale na 6 wykręcił

13/47 to dobrze przełożeni4e do zdrowej tzr

spokojnie leci 100-kę na 6 przy obrotach rzędu 10 tyś gdzie nie pałuje sie tka silnika

v-max na tych zębatkach na full serii to w zależności od wagi kierowcy 105-107/h po płaski (sprawdzone doświadczalnie)


wydaje mi się że masz problem z regulacją u siebie i najlepiej żeby zrobił to ktoś obcykany w temacie

samemu możesz to sprawdzić osiągając v-max i dodając ssania

jeśli przejdzie dalej obroty i wyciśniesz więcej to mamy przyczynę - zbyt uboga mieszanka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 17:43 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
a ma znaczenie przy predkosci to ze iglica jest na ostatnim zabku na dole?
i co bedzie jesli zmienie na np 4 zabek od dolu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 18:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
gdzieś była ładna tabelka od dellorto z której wynikało że przy maxymalnym otworzeniu przepustnicy położenie iglicy nie ma wpływu praktycznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 18:51 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
tylko spalanie sie zwieksza tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy