Dzisiaj jest 26 lis 2024, 16:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 22:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 8:24
Posty: 106
Lokalizacja: okolice Krzepic ; )
Pojazd:
[quote="ToMaSz123"]jacy wy niektórzy jesteście tępi to aż mi was szkoda


Dokładnie...

[ Komentarz dodany przez: faciu3: Pią 31 Sie, 2012 09:22 ]
Post nie wnoszący nic do tematu - łamanie regulaminu

Ostrzeżenie.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282350

Wariator: RMS
Sprzęgło: Malossi Fly
Wydech: Leo Vinci (W) Hand Made Work :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:53 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Popularny temat i widzę, że tym osobom którym się udało pomaga. Niektórzy mają problemy ze ślizganiem się paska, ale myślę, że jak się trochę pomyśli i poświęci czasu to będzie ok. Zrobiłbym to u siebie, tylko na razie sam kolektor i mam jedną wątpliwość: tą własną podkładkę (co się daje przed tuleją) trzeba dawać po przeróbce wariatora czy kolektora?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 7:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
podkladke dajemy po przerobce wariatora :)




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 8:33 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Dzięki Kamil795,. Też tak myślałem, ale wolałem się upewnić :P




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 8:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
od tego tu jestesmy
nie ma za co rafxxc :mrgreen:




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 19:06
Posty: 52
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Booster 13'
Czy w 4t 139qmb taka przeróbka będzie działać tak jak w tych 2t? Wolę się upewnić xd Dziękuję z góry ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No pewnie przekładnia każda działa w ten sam sposób więc też powinno to poprwaić twojego 4t ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Vain12 Wiadomo coś jeszcze??
w sęsie jak zrobic żeby było na 100% git :mrgreen:




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 22:15 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Na początku nie mogłem zrozumieć o co chodzi bo prawie wszyscy mówicie kolektor, a chodzi o KOREKTOR MOMENTU OBROTOWEGO. Kolektor jest przy gaźniku, w skuterach nazywa się króćcem ssącym. Nie mylcie pojęć bo nie można się połapać o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 19:19 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
Mam takie pytanie zrobiłem to w 4t , korektor jak i wario "polini" , i kręci obroty jak i v-max spad , przyspieszenie dobre ma , podkładkę dałem , co może być tego przyczyną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 21:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2012, 19:45
Posty: 33
Pojazd:
Odnów zdjęcia i będzie zaje..... : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Najlepiej niech ktoś zrobić jeszcze raz ten poradnik od podstaw.. Ze zdjęciami i wgl, krok po kroku opisać. Bo ja osobiście rozumiem co zrobić z wariatorem, ale już korektorem to ni emam pojecia xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
am takie pytanie zrobiłem to w 4t , korektor jak i wario "polini" , i kręci obroty jak i v-max spad , przyspieszenie dobre ma , podkładkę dałem , co może być tego przyczyną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Daj cięższe rolki ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 20:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Problemem może być też zużyty pasek. Trzeba sprawdzić ile ma szerokości. W większości skuterów minarelli nowy ma 16,5mm. Wyjmij podkładkę i zobacz czy się poprawiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 13:44 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
dałem rolki z 4.7 na 5.6 i dalej to samo , z podkladka jaki bez to samo .. a podkładke dac orzed tuleja czy ona musi wejsc do wario ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
chyba pisze nie umiesz czytać ? musisz dać przed tulejką


LUDZIE ZAKŁADACIE W TAKIEJ KOLEJNOŚCI !!!!

TYLNA TARCZA WARIA ----> PODKŁADKA ----> TULEJKA ----> PRZECIW TALERZ ----> GWIAZDKA ----> ZBIERAK ----> PODKŁADKA ----> ŚRUBA


NIE WIEM DODAJCIE TO NA 1 STRONĘ NIECH KAŻDY WIDZI BO JUŻ PRZEZ JEDNO Z TAKICH PYTAŃ DOSTAŁEM WARNA ZA NIBY OBRAZĘ UŻYTKOWNIKÓW WIĘC JEŚLI WAS URAZIŁO TO CO NAPISAŁEM TO SORY ALE NERWY JUŻ PUSZCZAJĄ JAK WIDZĘ ŻE LUDZIE JUŻ PO RAZ TYSIĘCZNY ZADAJĄ TO SAMO PYTANIE.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 14:45 przez ToMaSz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 21:31 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Jutro biorę się za wariator i się zastanawiam po co ta podkładka. Przecież to spowoduje odsunięcie przeciwtalerza (podkładka powoduje wydłużenie tulejki). Jaki to ma sens?
Zakładając oczywiście, że mamy zapas mocy.

Zrobię fotki bo nie mam zamiaru wycinać tylko wyfrezować dremelem dłuższy rowek na rolki, zobaczymy co z tego wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 8:06 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
@krissk Ja tu widzę co innego tzn. _myślę_ że o to chodzi. W wario bedzie więcej biezni (po wycieciu) - czyli wario może więcej się rozsunąć = więcej zakresu zsuwania, tak?, czyli "dłuższy" wariator. Jeżeli pasek będzie [już] pracował przy max. rozsunięciu (szerokos paska jest tu chyba ważna), to zmieniamy punkt: obroty vs max.moment obrotowy, a więc w to samo miejsce na wariatorze teraz pasek "przybędzie" pod większymi obrotami silnika - gdzie jest być może lepszy moment obrotowy (moc) i w rezultacie skut ma siłę pojechać szybciej.
To tylko moja teoria :) bo ja sam tuleję zmniejszałem i dawałem podkładkę jako pierwszą (mam 1/2 bieżni w wario bo zablokowany).
Najlepiej jakby to wytłumaczyli bo łatwo można sobie zrobić KUKU (zmiany o 1mm mogą skutkować wzrostem jak i spadkiem) - ja zmieniłem tuleje o 2mm i zmiana prędkości o 11 km/h była.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 8:10 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
dałem podkładke i jest dalej v-max słaby , czy na rolkach 4.7 czy na 5.6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy