Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 8:46 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To gdzie podkładkę dałeś?

"i kręci obroty jak i v-max spad , przyspieszenie dobre ma "

Bo wygląda że jako pierwszą -> obroty Ci spadły jak zrozumiałem ten rebus słowny a chyba powinne wzrosnąć. W tym wypadku (spadek obrotów) [@Zaran.] to chyba lżejsze rolki a nie cięższe ;) bo za szybko wypychają pasek do góry.

ps. Czy ktoś wie, przy jakich obrotach w takich silnikach jest największa moc?
Już chyba wiem, u mnie: 6750 rpm -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_SH_50


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 8:57 przez mariow, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 10:38 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
thomas1920 pisze:
dałem podkładke i jest dalej v-max słaby , czy na rolkach 4.7 czy na 5.6
Zmierz szerokość paska. Powinna być około 16mm.

@Mariow:Moim zdaniem jeżeli skuter do tej pory dochodził do maksymalnej prędkości z zapasem mocy to nie trzeba dawać podkładki.
Z drugiej strony jeżeli komuś pasek wychodził na samą górę (czyli talerze sie spotykają) to modyfikacja wariatora nic nie da. Trzeba by go spiłować w innym miejscu ale to nie ten wątek.
Co do "regulacji" mocy to do tego służą rolki ale podkładka też chyba spełni podobne zadanie.
Ps. U mnie po wymianie zużytego paska (14mm na 16,50mm) v-max wzrósł o ponad 10km/h.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 10:43 przez krissk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:35 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
jak daje full gaz przy starcie to wyje i po chwili jedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 17:23 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Jak wyjmiesz podkładkę skuter powinien jechać jak dawniej. Zrób może fotkę tego co zrobiłeś. Mówiłem, żybyś zmierzył pasek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 18:13 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
pasek ma 10 mm , a co ma on do tego , pasek nie wchodzi na max na wario , bo porobiłem kreski.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ma 10mm a powinien 17,5 jak dobrze pamiętam :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 23:52 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
-- Tu coś było ale nie ma.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 7:51 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 0:46 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Odnośnie podkładki miałem rację. U mnie nie była potrzebna. Wniosek? Jeżeli skuter ma zapas mocy (mocny tuning) modyfikacja jest opłacalna, a podkładka niepotrzebna. U mnie v-max wzrósł o około 9-10km/h.

Modyfikowałem wariator polini evolution przy pomocy dremela/multiszlifierki. Najpierw na ściance w miejscu gdzie rolki zostawiają wyraźny ślad wyfrezowałem rowek (foto) metalowym frezem szerokości około 5mm i głębokości 1,5-2mm. Następnie wygładziłem wszystko tak, że łoże rolki się wydłużyło. Ostatecznie rolki są wysunięte zaledwie 1-1,5mm wyżej niż wcześniej ale to wystarczyło. Całość pracy zajęła mi około 1,5godziny.
Przed przystąpieniem do modyfikacji sprawdzić szerokość paska. Jeżeli ma sporo mniej od nominalnej szerokości wymienić!

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 7:52 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Masz może zdjęcie przed zmianą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 10:14 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Nie mam, przypomniałem sobie o fotce pod koniec roboty. Przed zmianą wyglądało tak jak ta ciemniejsza góra. Wyfrezować trzeba w miejscu gdzie rolka opiera się o ściankę. Powinno być widać w tym miejscu ślad. Jeżeli go nie ma można wrzucić rolkę i zobaczyć gdzie mniej więcej się opiera. Na zdjęciu jeszcze nie jest skończone, trzeba było jeszcze okrągłą kulką ścierną wygładzić i zaokrąglić. Tak jak pisałem rowek w bocznej ściance na 2mm spokojnie wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
dzięki staryy . zrobiłem to leciał mi 117 leci 124 mierzone gps .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 0:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
No to może jeszcze ja. V-max przed przeróbką 105, po 120. Wario seryjne p/g

Obrazek




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 9:20 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
hardmen969 to ty poscinales scianki czy cos jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
hardmen969, na jakim setupie?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 10:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Zwol4, Jego setup
Cylinder: seria 50 nominał 35 tys. km:D
Wydech: SitoPlus
Rolki: 4g
Wariator: RMS(oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 115km/h
haha i niby 120 gz !




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Traczu, no dlatego się pytam hahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 11:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Zwol4, oj dobrze że są tacy bajkopisarze jak hardmen969, seryjna 50 i 120 to ciekaw jestem ile by mu 70cc szło :twisted:




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Dla wszystkich niedowiarków łącznie z moderatorem. Mogą nakręcić filmik, gdzie widać będzie cylinder, że jest oryginalny ze znaczkiem piaggio i rozpędzam się do ponad 115. 120 osiąga na seryjnej sprężynie.

Denerwuje mnie to pisanie o bajkopisarzu.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 23:49 przez hardmen969, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
GPS do ręki i nagraj mi to proszę.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Na GPS będzie około 95. Filmik będzie jutro.

Dziś mam jeszcze stary filmik

Filmik




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy