Dzisiaj jest 23 lis 2024, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 17:47 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Chodzi mi o to, aby delikatnie skrócić wariator. Dzisiaj niestety nie miałem czasy na rozbieranie, ale wykonałem rysunek w paincie. Czerwoną linią narysowałem gdzie trzeba lekko spiłować.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 17:48 przez rafxxc, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 17:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
To trzeba spiłować ?

Obrazek




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*


Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 17:53 przez pawelvivacity, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:02 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Tak, właśnie to. Jak tak wariator leży, to ma być niższy o ten 1mm.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
witam zrobiłem sobie wariator ten i jest taki problem przyspeiszenie ma dobre 7 tysiecy a przy 65-70 obroty spadają do 5,5 potem juz nie ma siły dobrze jechać co jest nie tak potem juz nie ma siły przyspieszać itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Założyłeś podkładkę ? Może coś źle zrobiłeś. Do rafxxc widzę że mieszkasz w tej miejscowości co ja. Na to spiłowanie waria też miałem pomysł tylko nie wiedziałem czy to wgl zadziała i bałem się robić coś takiego i pisać na forum. Ale widzę że ty zrobiłeś to i jak działa ? Napisz co zrobiłeś czy kolektor też i czy wario też tak jak Vein czy tylko spiłowałeś ?




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
AdrianSpeed2 pisze:
Założyłeś podkładkę ? Może coś źle zrobiłeś. Do rafxxc widzę że mieszkasz w tej miejscowości co ja. Na to spiłowanie waria też miałem pomysł tylko nie wiedziałem czy to wgl zadziała i bałem się robić coś takiego i pisać na forum. Ale widzę że ty zrobiłeś to i jak działa ? Napisz co zrobiłeś czy kolektor też i czy wario też tak jak Vein czy tylko spiłowałeś ?

tam oglądałem filmik tego ruska i jak założył ten już wycięty wariator to mu tuleja głebiej wchodziła i dlatego dał podkładke a jak ja wyciąłem to jak nakładam tuleje to tyle samo odstaje jak odstawała w 4t coś sie robi z tym talerzem tam gdzie są ślizgacze bo to jest strasznie denerwujące jak przy 65 znizaja obroty do 5,5 wspomne że mam zippa quantuma 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Chyba już wszystko wiadomo, ale macie foty mojego wariatora. Z górki 120 licznikowe.

Obrazek




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 12:38
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Z tego co wyczytałem na tej ostatniej stronie to Poprawcie mnie jeśli źle mówię trzeba po prostu spiłować w wariatorze to wejście na tuleje poszerzyć średnice ?




_________________

https://www.facebook.com/KrzysztofZielaskiewiczStunt4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
KszysiuZ, mylisz się , trzeba spiłować wario w tym miejscu co styka się z przeciwtalerzem, aby wario bardziej ścisnęło pasek i przez to wyżej wejdzie = większa prędkość. Jeżeli u cb jest wytarty do samej góry to nie opłaca się piłować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
oplaca sie robic wario i korektor do 4t 50ccm ???




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:10 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Myślę, że się opłaca jeśli na razie nie stać cię, bądź nie planujesz kupować sportowych części.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Zrobiłem kolektor momentu obrotowego według vein i mała poprawa jest, ciekawe jak będzie z wariem bo mam cylek 70 cc ale narazie nie wiem czy robić ten wario żeby czegoś nie spiepszyć. :D




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
To działa tylko wtedy kiedy pasek nie wchodzi na samą górę wariatora czy nie tylko ? Chodzi oczywiście o sposób z pierwszego postu.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... ity/100685


Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 19:54 przez michallyse, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Po 1k km pasek kaput, bo pasek wchodzi za wysoko i trze o bendix.




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 18:09 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
zeszlifowałem te wario ale pasek i tak nie wchodzi na max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 20:46 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Może masz zbyt lekkie rolki?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 11:01 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
aktualnie 4,7g czy dam cięższe czy dam lżejsze to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Centralke masz za twardą :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 20:43 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
naraku biala 1000 rpm , mam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Zrobiłem wariator i skuter jest żywszy na starcie,kręci większe obroty i bardzo poprawiło się przyśpieszenie. V-max bez zmian. Nie stosowałem podkładki,bo nie było to konieczne. Tam na tym filmiku widać,że dał podkładkę tylko po to,aby przedłużyć tulejkę.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy