Dzisiaj jest 01 gru 2024, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:27
Posty: 156
Lokalizacja: brac pieniadze ?
Pojazd:
Czy moglby ktos mi to wytlumaczyc jak to jest w keewah hrr?? Mam rozwiercic to "cos" co znajdyje sie w miejscu laczenia cylindra w wydechem ?? :D




_________________

Obrazek
Obrazek

Obrazek
http://www.youtube.com/user/ClZiom/vide ... rid&view=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 15:12 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
czytaj cały temat jak nie zrozumiesz to sobie odpuść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 20:38 
*

Rejestracja: 24 paź 2010, 21:50
Posty: 49
Pojazd:
Szlifować te półkole do okręgu pasującego do kolanka wydechu ? do końca czy jakoś pod odpowiednim kątem ? tzn. czy zostawić od strony środka cylindra kawałek i "rozciągać" to w stronę wydechu ? czy taka sama średnica od strony tłoka i od strony kolanka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:00 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lis 2012, 15:38
Posty: 15
Pojazd:
http://postimage.org/image/bdn4zhsaz/

ja rozwiercilem tak, tylko czy dobrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Wierciłeś na oko czy pod dany wydech




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:29 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lis 2012, 15:38
Posty: 15
Pojazd:
na oko,ale wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Damian407, mogą się osiągi pogorszyć.
Spaliny będą miały zawirowania.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Może ktoś mnie nakierować jaki poradnik? i gdzie szukać. żeby cylek nastroić poprzez porty na niskie obroty ? :roll: :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2012, 6:22 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lis 2012, 15:38
Posty: 15
Pojazd:
to rozwiercic tez tlumik? czy zrrobic wieksze kolanko? tzn uciac stare i przyspawac wiele wieksze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 19:57 
*

Rejestracja: 03 lis 2012, 18:29
Posty: 36
Pojazd:
Emil_biker pisze:
Zrobiłem coś takiego w verticalu ale nie wiem czy mi to coś dało bo skuter w częsciach:P
Tak to wyglądało przed operacją:P
Obrazek

a tak zaraz po:D jeszcze przejadę to papierem:D
Obrazek
dalo to cos ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2011, 22:41
Posty: 175
Pojazd: Kymco Sniper
o ilee moge poszerzyc lub obnizyc seryjne okno wydechowe ?? chcialbym miec zeby skuter byl plynniejszy z dolnych parti obrotow . Seria wydech




_________________

Kymco Sniper Evo 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
nic nie rób z oknem jak chcesz dół poprawić, jedynie kanał spasuj bo poprawi to sprawność silnika




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
Tak na skróty - jeśli chcesz poprawić moc bez zwiększania obrotów, to kanał się poszerza, ale nie ruszaj rogów!




_________________

Aprilia MX <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2011, 22:41
Posty: 175
Pojazd: Kymco Sniper
Czyli najlepiej wypolerowac go i poszerzyc delikatnie a z pluczacymi cos robic poszerzac ale bez zmieniania katow :|




_________________

Kymco Sniper Evo 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Czyli nie do góry ani do dołu tylko na boki mam rozumieć?? :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zaran., musisz to wyliczyć a nie na oko ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
Dokładnie, najlepiej wyliczyć, i wydrukować mapę :) Tak na oko to nie zawsze musi wyjść dobrze.

Ale jeśli komuś się nie chce, nie umie lub coś, to:
- podnosząc zwiększamy moc przez zwiększenie obrotów (spada żywotnosć cylka, tłoka)
- poszerzając zwiększamy moc bez zwiększania obrotów, po prostu więcej spalin w jednym momencie wyleci. (spada żywotność wału, łożysk)

Co do kanałów, to poszerzamy u góry, robiąc skos. Można też zmniejszyć kąt wpadania mieszanki (podnosząc okno).

Popatrzcie w necie na przykładowe mapy, lub cylindry po porcie.




_________________

Aprilia MX <3


Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 17:44 przez Rocket95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 18:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Rocket95, bez liczenia to nie zwiększysz mocy.
Musi być wyliczone bo na pałę to możemy zmniejszyć moc a nie zwiększyć.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 9:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Maciek1997, większośc Lasoników itd. jak dostaje cyliner do roboty to 1mm w góre 0,5 poszerzyc i siema :?

Rocket95 pisze:
- poszerzając zwiększamy moc bez zwiększania obrotów, po prostu więcej spalin w jednym momencie wyleci. (spada żywotność wału, łożysk)


I pierścieni tłokowych.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Kamek46, i to nazywa się fachową robotą :lol: :lol: :lol:
Trzeba robić tak jak by był to twój cylinder.
A potem pisze większość osób np. Malossi Sport Ported a inni to oceniają o porting itp.
Ja porting nazywam cała obróbkę cylindra a nie ruszenie go typu wypolerowanie okna.


PS. Okno wydechowe jest lepiej obrobić pilnikiem do ostrzenia łańcuchów ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 21:42 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy