Dzisiaj jest 26 lis 2024, 8:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2016, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Heh no prawie prawie :P ile twoje ma mm ?
Db ja już wstaje i idę robić flansze do wydechu 31/32 mm bo ta ma 28mm i blokuje spaliny teraz bo okno ma 30mm :D
Nw czy dziś uda się poregulowac bo pogoda zawiodła i pada :/
Dobra przejechałem się tym .... tragedia :P
Wina leży po stronie wydechu tak mu się wydaje bo ma flansza przelot 27/28 a okno ma 30mm
Przede wszystkim nie kręci takich dużych obrt jak wcześniej .. tzn start full ogień mniejsze przyspieszenie i wkreca się mam już pewnie z 80 i nagle obroty maleją ..i odpuszczam zwalniam i później znowu ogień i to samo ..
Narazie jest tragedia :/
Czekają mnie ciężkie regulacje :P
Strasznie mulowaty jest silnik..
Przestawie zapłon i przerobie flansze
Po tym jak będzie tak samo to już nw...
Ale damy radę :D ostatecznie spawaka będę chciał dopasować od Michała :P




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 mar 2016, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
A nie mówiłem..."a nie mówiłem" :wink:

Należało się spodziewać że gotowy ogień to nie bedzie i trzeba próbować różnych opcji. Raczej srednica flanszy tutaj nie robi problemu obstawiał bym sam wydech do obecnej mapy lub gaźnik który nie daje tyle ile chce cylinder. Dla tego pisałem Ci wczesniej żebyś sobie nie zawracał głowy napędem i chłodzeniem tylko skupił się na regulacji bo łatwo nie bedzie. Z zapłonem też sobie daj spokój (nic nie przyspieszaj ani nie opozniaj) i rób po kolei nie wszystko na raz bo nigdy nie dojdziesz co i jak. Zacznij od gaźnika :wink:

Nie ma się co podniecać milimetrami bo one są akurat teraz najmniej ważne :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Gaźnik ogarnięty powiem tak ze jest db.Gaźnik iglica na przed ostatnim i dysza 100 najlepsze ustawienie.Zapłon seryjnie ustawiony jak narazie wydala.Chłodzenie jest git nie grzeje się dziś trzymał 80 czy by było więcej niewiem bo jechać to padło nie chciało...
Wina leży po stronie napędu ...
Odpale wszystko jest db rusze full ogień i zapierdziela do puki nie puszcze gazu :D odpuszczę dam gaz znów zacznie się zbierać db i nagle obroty spadają i mula dostaje .... no zatrzymam się chce ruszyć to już ma miłą do 20 od 30 zaczyna w miarę przyspieszać ...
Także napęd idzie w ruch ,obstawiam ze centralka s6 medium straciła swoją wartość mam ja już chyba 3 sezon i sprezynki hebo tak samo.
Muszę dorwać sprężyny a z tym kicha ... nie ma od kogo pożyczyć .. :/




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 5:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Co Ty opowiadasz :shock: :O

Sprezyna Stage6 Medium jest u mnie w napędzie 6 rok (ok. 18000 km) mogł bym rzec że praktycznie od początku :) . Przezyla 90cc 4T, MHR, MHR na tulejce, StreetRace, S6 Racing i ma sie rewelacyjnie. Panie kolego, napęd jak pracowal przed portingiem ze spręzyną MEDIUM MUSI PRACOWAĆ po portingu co najwyżej z drobna korekta wagowa rolek chociaz jak masz ten sam wydech to też nie jest konieczne. Nawet deko opóźniony start przy przesiadce ze sporta na racinga nie jest aż tak szkodliwy żeby denerwował ale weźmy pod uwagę że masz dobrze wyrzeźbionego cyla to trzeba podnieść obroty odśrodkowymi na sprzęgle o te 1,5-2k :wink: Co wcale nie poprawi tego o czym piszesz wręcz jeszcze pogorszy elastykę ale no chciałeś porta to masz :mrgreen:

Zjawisko ktore opisujesz to nic innego jak niewyregulowany efekt racinga do którego będziesz się musiał częściowo przyzwyczaić bo łagodnego sporta kolego to już z tego nie bedzie na pewno :wink:

Ale jak to mój młody mówi...."bo w zabawie jest ciekawiej" :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Przed portem miałem takie coś ze się zbierał i dostawał mula lekkiego prawie nie odczuwalnego delikatnie osczuwalem to tylko podczas jazdy pod górkę :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Sprezyna s6 medium R/T (bo o niej podobno mowa) nie ma nic wspólnego ze sprezyna s6 medium (czarna). Jest sporo mieksza i mysle ze jest nawet mieksza od s6 soft (czarna) :wink: Daj cos twardszego, moze Michał ma jeszcze ta niebieska 4race odemnie to na probe mozna wsadzić :wink:
Ja zawsze w napedzie mialem/mam s6 medium (czarna) i nie kusze losu inna, jest idealna czy to do sporta czy racinga.

Musisz to jakis ogarnac :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2016, 7:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Docisk mam s6 medium ta czarna :P napęd jest okey wszystko gra :) zła wiadomośćc mam to ze korek od Michała od pg Stary typ nie pasuje ma inny stożek z tyłu i ociera o uszczelniacze jak dokrece ..:/ trudno
Winny jest krociec tak mi się wydaje bo zauważyłem ze się poci kolo spawu ...tzn mój błąd bo wyszlifowalem za bardzo żeby nie było widać spawu tzn wygląda jak by było to odlane ..a niewiadomo jakiego przetopu nie mogłem zrobić bo cienka blacha i powiedziałem dość !
Kupiłem dziś od am6 krocoec on też jest na 4.sroby lekko przerobie rozstaw srob i będzie okey :P a oryginalna podstawkę z alu od krocca odciolem i pojadę do swojego szefa i mi przyspawa rurkę alu fi 26 żeby w razie czego gaziorek 24 siadl :P i będzie wszystko tak jak trzeba :D
Wieczorem dodam zdjęcia jak wygląda napęd i reszta :D

-- 10 mar 2016, 22:57 --

No już wiem wszystko....
czemu to było słabsze teraz i wgl...
[cenzura] uszczelke pod cylem... po prostu nie umią wycinać uszelek i ona siada tam na cudzie... raz siądzie raz nie.Stare uszczelki kymco 70 i Airrsala stare 70 były idealo ,ale coz wszytsko sie pogorszylo .. :/
Jutro Michał mi kupi arkusz do wycinania uszelek i mase dirko i po praktykach odbiorę sb i poskładam Vicie *.*
Zrobiłem kilka rzeczy a mianowicie :P
Kupiłem króciec od am6 gumowy ,zmodernizowałem go tak aby pasował i jest git teraz ma taki króciec jaki powunien być :D macie foty
Obrazek
Obrazek


Tutaj macie jak wygląda korek orginalny od nowości ..... [*]
Obrazek

a tutaj sprzegło malossi Fly po 3 latach tak wyglada gdzie było cały czas spreżynki hebo czerwone albo s6 medium :P wygląda bardzo dobrze ,polecam :P

Obrazek
Obrazek

No i gdyby ktoś chciał to Romano Full C na sprzedaż :D Pisać proponować cene
Zostało mi tylko odebrać naklejke i nakleić na wydech :D
tu macie nie za db zdjecia ,wcześniejszych postach sa lepsze :P

Obrazek
Obrazek


I myślę ze jak jutro złoże cyl na nowo i wszytsko bedzie szczelne nie wydmucha uszczelki to Vicia powinna chodzić tak jak trzeba :P




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, 7:46 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 7:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
I jak tam, dzieje się cos ? Jakieś postępy w regulacji ?




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Tak ,wczoraj złożyłem cyla na nowo myślę że będzie git
Było już późno i nie miałem sił już dodawać zdjęć i wgl :/ zaraz idę odpalac maszynę i mam nadzieję że płyn mi.nigdzie nie uciekł za noc Hah :P




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Niop ciekawe jak tam osiagi. Niech sobie pochodzi na postoju zobaczysz czy gdzies cieknie itp :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Db piszę to jeszcze raz... [cenzura].. HTC
Złożyłem wszystko jest git :D nic nie cieknie nigdzie nie traci kompresji tak mi sie wydaje na razie :P
Wszystko elegancko chodzi ,trzyma wolne db i czuć ze kompresja jest :P
Wina jest w napędzie ! Jest to samo co było tylko teraz już nic nie robi brr grr itp.
Ruszę od domu na pełnej idzie nawet nawet ale wczesniej bez porta był mocniejszy.. :P i wkręca sie prawie że bez żadnego muła ,puszcze gaz dodam i muł....Docisk jest winny jest miękki stracił swoją wartości czuje to jak sciskam talerze.Dysza 100 i zabezpieczenie na samym dole jest i jest prawie db bo założyłęm stary pasek dayco i 3x rolki 8.4g bo nie miałem zadnych innych ponizej 4.5g i sie przejechałem.Wkreca sie na obroty bez żadnych mułów :D wiadomo nie jechało to ale wiem że silnik chodzi dobrze.Jak trzymałem troszkę dłuzej full manete jak miał już bardzo wysokie obroty to nagke robiło buu puściłem i dodałem i znowu zaczynał się wkręcać na takie wysokie obroty i znowu buu wiec myślę ze brakuje mu paliwa wiec dysza 105 albo 110 chyba że go odcinało nw nie ma obrotomierza .. biedny ja.. :C :P może uda mi sie pożyczyć gaźnik 24 jak ktoś z znaj bedzie miał a jak nie to 28 od kolegi włożę na testy :P Wiadomo 28 nie bedzie na stałe :P
Leci zamówienie do Mielocha :P docisk s6 hard , sprężynki s6 hard rolki 3-6g i nakętka dzwonu i wariatora na zapas w razie W :P i bedziemy działać :D
Tutaj arkusz i masa dirko
Obrazek

A tutaj zdjęcia napędu :P
Multivar po 2 sezonach teraz chyba 3 sezon go będe miał :P wygląda dobrze
Obrazek
Pasek malossi x-special 745 i dayco zwykły 743.Ogolnie polecam Dayco dobry nie drogi pasek :P
Obrazek
Sprzegło malossi Fly dzwon malossi ,sprzegło w bdb stanie a dzwon zero zużycia nie ma żadnego rowka :D Jestem zadowolony z tego zestawu choć kusi mnie na Teca cnc jest dużo lżejszy i lepsze chłodzenie
Obrazek
Przeciwtalerz Naraku HS v2 mam go od kilku msc.Czy jestem zadowolony z niego.... tak nie psuje mi chociarz multivara a tak to... podkładki musieł kupic do regu,jest on szerszy musiałe szlifowac zabierak bo ocierał ... przyśpieszenie sie polepszyło i równo przyspiesza.Na drugi raz chyba bym kupi jakiś malossi na wał 12 i zrobił w nim frerz taki jak ja mam 14mm :P
Obrazek
Tak nie dużo tego a takie pieniądze za to..szkoda że nie ma kompletu do mnie mhr-a lub R/T
Obrazek


A co to ? :O ukradli napęd :XXX
Obrazek

Trzymajcie się :P dzięki tym którzy obserwują :P :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Ostatnio zmieniony 12 mar 2016, 20:55 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Grubo pojechales z tym setem, nie wiem czy Michal w 119 ma taki hard w napedzie :mrgreen:
No nic dzialaj, mi tu pozostalo tylko obserwowac bo jak dla mnie to przesada o jakies 50% :wink:

Powodzenia.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Heh no cóż :D Orginalnie kymco ma docisk 44kg :P
tzn jak za dużo o 50 % ? :P
Nie boje się krytyk,takie mam myslenie :)
Na testy założę Docisk Top Racinga 57% i rolki 4.5 i zobaczę co się będzie działo :D Tak sobie przypominam ze znajomy jak regulował vitkę pod malossi 70 to dopiero mu zaczeła chodzić aż miło z rolami 3g i dociskiem Topa niebieskim w stuncie ja miał i na tym ustawieniu 102gps ale to i tak kazde moto inaczej reaguje :D
Teraz to niby przed portem chodziło na docisku s6 medium i rolkach 5g
A nagle po porcie łapie muła.. nw juz sam mam mętlik w głowie..
Jutro jeszcze po kościele pojdę i wrzucę napęd cały 10min roboty i dam jeszcze na próbę rolki 3x 9g i zobaczę co będzie.Nie mam zielonego pojęcia już ....
Ty Eldo co byś doradził? :P




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2016, 8:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
bogus1262 pisze:
Ty Eldo co byś doradził? :P


Doradzam to ja od jakiegoś czasu a Ty robisz dokładnie na odwrót :mrgreen:

Powiem tylko tyle że podczas całej swojej przygody ze skuterami czy to 2T czy 4T ani razu nie użyłem sprężyny twardszej od Stage6 Medium czy bliżniaczej Naraku +1500 a na sprzęgle max co dałem były mediumy naciągnięte do połowy nie wspomne o gaźniku na który się porywasz :shock: A Ty po miesiącu zabawy ze skuterem LC robisz porting nowego cyla, wsadzasz taki hard ze no mowe mi odjeło nie wspomne o pomyśle z pwk 28 :shock: :mrgreen:

Po prostu ja nie ogarniam tego seta od jakiegoś czasu a dokładniej od momentu w którym zrobiłeś porting (nie jestem i nigdy nie bede fanem pilnika). Nie krytykuje Ciebie ani tego co robisz tylko staram się trochę Cię ostudzić z emocji bo za bardzo szalejesz idąc TOTALNIE w złym kierunku :wink:

Zamiast wychodzić na prostą z postu na post jest coraz wieksze zamieszanie... moja rada jest taka, dograj jedną rzecz i bierz się za drugą. Nie mieszaj gaźnika z napędem itd... :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2016, 8:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Wiem o co ci chodzi ale ten pwk 28 albo 24 bym zakładał jak bym to wszystko złożył i wyregulowal tym 28 to przesadzilem ale 24 bym chciał włożyć kiedyś tam na próbę :D wiem jest troszkę zamieszanie ale to jeszcze chwila i będzie okey.Po prostu sprzedałem wszystkie części do regulacji i teraz jest jak jest.Znam jednego który w malossi 70 ma docisk malossi biały który jest delikatnie twardszy od serii i na gumę idzie jak szalony :P Osobiście teraz mam różne myślę co do tego porta.. :wink: :/ no ale
Dzięki Eldo że piszesz to co myślisz :D
Mam nadzeje że szybko to złożę na cacy i się spotkamy w końcu :P




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2016, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Grunt to pozytywne myslenie :wink:

Widzisz jedni sie smucą że nie mogą sprzedać częsci a drudzy ze sprzedali :mrgreen: :lol:

Gaźnik 24/28 do takiego cylindra nawet po portingu to szaleństwo wg. mnie. Na gaźniku 21 jestes w stanie pojechać mocnym sportem w przedziale 11-12k jak i racingiem 12-13k bez najmniejszego problemu i obawy że coś bokiem wyleci. Nawet przy stożku dysza nie powinna przekroczyć 105 bo miałem do czynienia z wieloma filtrami stożkowymi przy racingu i jakoś wystarczała. To samo dotyczy napędu, nie sądze żeby ten cylinder po porcie co masz był mocniejszy od fabrycznego racinga a set napędu MEDIUM ciągną takie z zapasem !

Tutaj masz jeden z moich set-ów (w podpisie filmu) : https://www.youtube.com/watch?v=oPFsqP14_Hw

Weź pod uwagę że akurat tam jest Yasuni C20 a ten to nie ma litości ile widzi tyle łyka z baku przy racingu i jakoś PHBG21 potrafi go zaspokoić, dziwne co nie ? :mrgreen: Nie wspomne o ostatnich minutach filmu gdzie spręzyna MEDIUM wystarcza na takie "akcje".

Przemyśl temat, nie pokazuje Ci tego żebyś zrobił kopiuj/wklej bo nie o to tutaj mi chodzi tylko zeby Ci pokazac ze duże i twardsze nie zawsze znaczy lepsze :wink:

Można też zwrócić uwagę w jednym momencie jak rośnie temperatura i gwałtownie spada przy zejściu z obrotów. Dla czego o tym wspominam, bo przy takiej mapie jak aktualnie masz i obrotach które osiągnie set przy temperaturze ok 30st w cieniu (jakoś tyle było jak to nagrywałem) dla swapa LC skok z 80 na 100 to niecała minuta przy v-maxie ! Chłodzenie od tamtego momentu przeszło kilka modernizacji to fakt ale słabe nie było bo z tego co pamietam była tam już chłodnica z Yamahy. Pisałeś coś że aktualnie masz 80st, jedno jest pewne, nie poszalejesz tym w upale za długo :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2016, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Pewnie :) wiem o co Ci chodzi i bardzo dobrze rozumiem :)
Powiem że kozak <3 Też chciał bym mieć takie serce w swojej ale kurde tysiaka trzeba dać za MHR :/
Gdyby by był jeszcze produkowany Metrakit to by Metrakit siedział ;d ale cóż :roll:
Wiem było by to zbyt proste i piękne że dajesz lekkie role i z gazu na koło wstaje cały czas a dasz twardy docisk i cięzkie role i od razu 130 pojdzie skut :P heh
Każde moto ma inne potrzeby :) zobaczymy co bedzie na twardym docisku ;p przy starym Airsalu 70 jeździłem chwilę na twardym docisku i rolkach 7g ,chodziło to aż miło dużo lepiej niż na s6 med i 5g.Krecił sie dużo wyżej i przyśpieszenie było lepsze jak i v-max troszkę ale miałem na wykończeniu łożyska na wale i sie bałem i wsadziłem medium 5.5g i niżej krecił a też nie dużo gorzej jeździło to :D :<

____________________________________________________________________________________

Co do chłodzenia to spokojnie :cool:
Będzie druga chłodnica która pójdzie nad koło :< czekam tylko bo Michał ma gdzieś tam u siebie i tylko muszę przymierzyć i jak by jego siadła to bym mu znowu troszkę garaż wyczyścił :P heh :<
I jak już bedzie druga i to nad kołem to myśle że bez obaw bedę mógł śmigać w gorąćę dni :P
Co do gaźnika myślę ze ta 21 ogarnie to ,dokładnie tak jak Ty bedzie dysza 105 teraz i myślę że już bedzie okey.Ja nie mam zamiaru kupowac 24 :shock: :shock: ,tylko po prostu założyć i zobaczyć jak będzie tam kiedyś czas i chęci :P
Na razie mam jeden cel ;> wyregulować napęd !! :< to że piszę ze jeszcze to to to i jeszcze to to dopiero później :P Pierw napęd a poźniej dopiero inne rzeczy :)
Mam jeden dylemat tzn jestem nie pewny a mianowicie nw czy czasem pasek nie chce wyjść wyżęj niż jest talerz multivara :/ i nw właśnie czy nie wziąść czasem jutro lekko podpiłowac obudowe rozrusznika i nie włożyć MHR-a i nw co robić ;? możliwe by to było ze wchodzi on za wysoko i sie blokuje i dlatego mam takiego muła jak rozpedzę go do 80/90 puszcze gaz zwolnie i dodam i muł ze w tedy multuvar się blokuje i sie nie cofa ?
Dzięki Eldo za opinie i rady :) Wiadomo jesteś starszy i chyba bardziej doświadczony
__________________________________________________________________________________


Oczekujcie pakii !!! Uppp o których nie wiecie ,jak myślicie co zamówiłem ? :mrgreen:
Strzała Pany Miłego ! :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2016, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mhr wcale jakis z kosmosu nie był mimo że nowy założyłem a poźniej na tulejce też nowy jak by nie było zestaw. Nie ma sie co specjalnie podniecać tym cylindrem, wg. mnie duzo lepszy jest ten co mam Atheny patrząc nie tylko pod kątem mocy ale i samego wykonania bo cenowo to podobnie wychodzi.

Ustawisz ten co masz i będzie OK, ze sportem to już nie bedzie miało nic wspólnego poza nazwą :mrgreen: Grunt żeby była żywotność i osiągi ! Reszta do ogarnięcia :wink:

Wydech będzie docelowo ten co jest aktualnie czy coś masz w planach ? Bo regulacja vol. 2 po wymianie na 100% :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2016, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
ooo tyle co słyszałem o nim ze bdb cyl :) no Athena to jest to <3
Widziałem co potrafi 50 Atheny z wysoko obrt wydechem *.* miazga spalanie miała 3.5 l a moc praktycznie ta sama co Airsal były ac heh :)
No myślę że bedzie okey :) hmmm zaraz idę poskładać napęd i spróbuje jeszcze innego ustawienia ,paka może jutro bedzie :)
Co do wydechu to chciał bym inny cos mocniejszego :P Chce to złozyc teraz i zobaczyc jak to bedzie chodziło na tym ,nw może by udało sie podpasowac Michała spawaka do mnie na próbę bo mocowanie ma bardzo podobne.
Zobaczymy co się będzie dziać narazie :D

Hmmm.. mówisz że to już nie sport no i db mówisz ale to i tak nie jest Racing nigdy to chyba nie dorówna racingowi tak mi sie wydaje :P heh dla mnie to jest sporcik w lepszej wersji heh :< :cool:




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2016, 22:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Ja bym Ci proponował, żeby najpierw wyregulować gaźnik najlepiej jak dasz rade ^^ czyli ściągasz pasek z waria, skręcasz i tak starasz się wyregulować dyszami, iglicą oraz śrubeczkami aby idealnie wchodził, utrzymywał i schodził z obrotów :D dopiero jak będzie wszystko cacy składasz i regulujesz napęd :p


Oczywiscie taka jest tylko moja rada :P


Czekam na jakąś wspólną przejażdżkę :3




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy