Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Marcin194, sorry, ale zbyt dużo pracy poświęciłem chociażby na te głupie stożki i odpowiednie kąty ;/

Ale mam UP ! Wydech chodzi, ma fajny basowy dzwięk, ale jest jedno ale ;p Trzeba go wyregulować ... Jutro (jak będę miał czas) umieszczę film z jego pracą. Ogólnie od 0-10 normal, 20-50 ma kopa, 50-70 (jego v-max 70, przedtem 85/90) straszny muł, po najlepszym przyspieszeniu obroty spadają o 1,5 tyś i jest muł. Co radzicie ? Dodam, że mam Malossi Sport 70, gaźnik 17,5, stożek, wariator Top Performance (nie mam pojęcia jakie rolki), seryjna sprężyna centralna (mam top racing +22 w domu), sprzęgło motoforce.

Zdjęcie robione w nocy :

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 23:08 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Wrzuc mu ciut lżejsze rolki, mniej wiecej 0,5g lżejsze na moje. A co do samej budowy wydechu - biedne mocowanie troche, powinieneś je pociągnąć bardziej w tyl sprzętu bo w ten sposób wprowadzasz siły łamiące wydech i zmęczenie materiałowe po jakimś czasie da o sobie znać, wg mnie na tym spawie tuż za uchwytem. Przy mocowaniu rurki do ostatniego stożka wspawaj wzmocnienie, przyjrzyj się jak to robi LeoVince bo jest proste do wykonania i bardzo skuteczne.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: typ
Post: 06 wrz 2010, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 0:10
Posty: 13
Pojazd:
FLYP001 pisze:
kermit536 pisze:
nie stosuje się tam wygłuszeń
nie w cale i w ogóle...

ja wygłuszysz dyfuzor to tym samum go przyblokujesz !!!!!! masz mózg to myśl a nie polewke szczelasz a sam na palanta wychodzisz!!!




_________________

typhoon 125 2t in coold start

http://www.youtube.com/watch?v=_xFZ6AO3wmg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 14:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
fiecio93 dalej reguluj i gadaj jak ci to wyszło bo sam sobie coś pospawam :D tylko muszę wiedzieć czy się opłaca oraz podaj sposób jak giąłeś stożki i ogólnie arta zapodaj :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
TyPhOoN 125 2t, kto wyszedł ten wyszedł i swoim postem wskazałeś tą osobe.
Dudi pisze:
Jak sie rozetnie najtańszy wydech to on w środku też posiada blache perforowaną a miedzy tą blachą a blachą zewnętrzną jest cos w stylu prasowanej waty

Myślisz że napisałem tak żeby mieć inne zdanie od innych? Myślisz że nie rozcinałem wydechu i nie wiem co jest w środku? Piszę to kolejny raz ale powtórze bo mnie osobiście to denerwuje, na tym forum zaczyna się rejestrować rzesza dzieciaków którzy mają nie wyparzony język, gówno wiedzą a ponad to jak masz to pisać to nie z mordą! Nie możesz tego napisać normalnie?! Poczytaj i pooglądaj więcej synku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
fiecio93, I jak się wydeszek sprawuje?
Dodam jeszcze co do długości wydechów. Długość liczymy tak (tak jak w EC2):
kąt otwarcia okna wydechowego razy 42545 i dzielimy przez obroty, na które ma być strojony. Stąd duże długości przy małych obrotach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=HpuaZAthBQ0

Włożona sprężyna centralna top racing +22, troche lepiej idzie, ale jeszcze nie to. Dudi nie mam już dostępu do sprzętu także tylko możemy liczyć na to, że się nie rozpadnie. Ale jakieś tam doświadczenie już zdobyłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Pod jakie obroty tworzyłeś schemat?




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
9000 rpm, nie sugeruj się obrotomierzem, wcześniej w tym skuterze siedział 4T, ten obrotomierz oszukuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 8:09 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
fiecio93 pisze:
9000 rpm, nie sugeruj się obrotomierzem, wcześniej w tym skuterze siedział 4T, ten obrotomierz oszukuje.

No to się nie dziwie ,ze tak masz jakieś muły.
Powinieneś dokładnie to robić,wtedy by było Ci łatwiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 8:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
MonsterEnergy, nie bardzo rozumiem. Wydech strojony na możliwości cylindra, obrotomierz nie ma nic wspólnego z tym, zresztą wszystko było dobrze przemyślane, oparte wykresami mocy. A muły są, bo nie wyregulowałem jeszcze dziada, ale uwierz mi - jest moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 8:40 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Może żle żrozumiałem twój post,ok ,jak uważasz ze jest ok ,to spoko ,tylko przejścia są trochę za kantowate powinny byc delikatne ,ale jak na pierwszy raz,to pięknie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:51
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Rieju
No powiem ci że nawet nawet ma ten pomruk hhe ;) :mrgreen:
Kiedyś na pewno otworzysz własną firmę sportowych wydechów heh :P




_________________

wicherq94 pisze:
wornesz napisał/a:
jak zaproszę jakąś dziewczyne do domu i siedzimy w moim pokoju to co 15 min stary wbija ( tak nagle) z okrzykiem "KONTROLA ! " xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Silniki 4t ze skuterow mają 1 iskrę na jeden obrót wału więc obrotomierz działa poprawnie [zakładając, że to elektroniczny]. Nie ma tak jak w samochodach bo ta druga iskra nie przeszakadza zupełnie w pracy silnika ponieważ wypada pod koniec suwu wydechu. Na słuch wg mnie tez to się w miare zgadza z tym co obrotek pokazuje i wolne rzedu 2tys sa typowe dla 2t. Wiec wniosek jest prosty - trzeba mu lżejszych rolek i dopiero mozesz pokazywać na co stać ten sprzet.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 14:39 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
w jaki sposób wyginacie ta blachę do formy stożków?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Gładki kołek, rurka, coś okrągłego, na to nakładamy blachę i gniemy. Przy blasze 1mm to nie problem, gniesz rękoma, przy grubszych gumowy młotek może się przydać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 19 wrz 2010, 16:26
Posty: 21
Pojazd:
Mała prośba- jak ktoś może to niech wklei linka do programu bo stary nie działa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 14:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Dudi pisze:
Jest gdzieś w necie zdjęcie uturbionej 50ccm z minarelli am6 z mocą rzedu 24 koni jak pamietam, ustanawiali na tym rekord predkosci z 50ccm i właśnie tam to jest w ten sposób zrobione.

Obrazek
Obrazek
drag:
http://magazine.maxiscoot.com/Francais/ ... mpresseur/




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 14:45 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 16:01 
*

Rejestracja: 21 cze 2010, 11:18
Posty: 5
Pojazd:
kiedys sie w to bawiłem jak mialem jeszcze simsonka;) To wcale nie jest prosta sprawa. Trzeba sporo czasu poswiecic aby wyliczyc wydech a potem przeniesc go na balche :)
Ale efekt jest niesamowity. Moge wam dac namiary do chlopaków którzy spawaja takie wydechy (spawali takie do simsonów ale pewnie do skuterka równiez by zrobili). za ok 120 zł(;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
e dajcie jakoś pomysł jak wykonać kolanko do p/g bo nie mogę nic wymyślić ! :D
albo najlepiej od razu dajcie wymiary do cone layout :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy