Dzisiaj jest 14 lis 2024, 10:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 20:34 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
W simku to sobie możesz jeszcze ze 3 płuki i 2 wydechy zrobić. Wtedy to dopiero będzie moc. A konkretnie do twojego pytanie to tak, da się tak w simie zrobić.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 20:53 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
mancik94 pisze:
no oczyściłem na tyle co mogłem. Nie dużo o jakieś góra 5 mm. Dodam też że nie wypolerowałem kanału. Regulacja czyli co mam dokładnie zrobić bo na obrotach go wyregulowałem i ładnie chodzi ale nie ma tyle mocy niż przedtem. Jak nim też jechałem i rozpędziłem się do 70 km/h i jechałem tą prędkością przez chwile to coś mi strzeliło i skuter zachamował do 20 km/h a później jechał znowu dobrze . Co jemu może być?


O ja pierdziele. 5 mm !? Stary. Wiesz jak to strojenie zwiększa? Dźwiga się max o 2 - 3mm. Dla porównania chińskie 2T mają chyba okno wydechowe na 24 mm i dokręcają z dobrym wydechem te 9000-10000 o/min. Pomyśl sobie jak dałeś o 5 mm wyżej ( zakładając że masz okno 24, ba albo wyżej bo aprilia to pewnie i mocniejsze musi być), to to teraz jest strojone na 13 000 o/min +. Jak to ma jechać? Tu albo dobry wydech nowy, najlepiej liczony pod cylinder a nie jakieś yasuni i inne pierdoły i do tego dobre rolki i sprężyny żeby to w ogóle chciało jechać. No i inny system zapłonowy bo seryjny tyle obrotów nie dociągnie, a jak nie to cylinder do wywalenia, przesadziłeś ci tyle powiem.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 9:26 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 22:18
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Wy takie małe gówna nazywacie portem? obczajcie to: http://img168.imageshack.us/img168/1092/p1040890.jpg

jest idealnie rozwiercone z wydechem polini evo, teraz sport jeździ jak racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
ZyzikCk, Nie za szerokie trochę to okno?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
To okno jest dwa razy większe od seryjnego w tym cylindrze przesadziłeś z tym okno można trochę podwyższyć i poszerzyć ale nie za dużo żeby pierscień nie blokował się




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Ktoś tu w temacie pisał o 0,6 średnicy tłoka że tyle to max. Spotkałem się z szerszym oknem - w pełni jajowate było [razem z dolną kraweędzią] i miało 0,73 srednicy tłoka. A to różnica rzędu 6mm więc bardzo dużo. Wiadoma sprawa że to jest jakieśtam ryzyko ale jest ryzyko jest zabawa :mrgreen:




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Poprostu osoba robiąca ten porting nie miała żadnej wiedzy myślała czy większe tym większa moc ale się przeliczyła




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 12:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
ficu pisze:
Chyba w vitalce nie trzeba otworu powiększać. Seryjnie jest dość duży:
[url=http://obrazki.elektroda.net/28_1271967339_thumb.jpg]Obrazek[/url] [url=http://obrazki.elektroda.net/47_1271967339_thumb.jpg]Obrazek[/url]


U mnie jest 3/4 zasłonięte...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 13:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dudi pisze:
Ktoś tu w temacie pisał o 0,6 średnicy tłoka że tyle to max.


Bo to są informacje z Sałka.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 17:18 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
szymonkopa pisze:
To okno jest dwa razy większe od seryjnego w tym cylindrze przesadziłeś z tym okno można trochę podwyższyć i poszerzyć ale nie za dużo żeby pierscień nie blokował się
Kurde, tak czytam z trzy strony tematu, i wy powoli odbiegacie od tematu. Bo tu ludzie cały czas o powiększaniu okna mówią, a wy o kanale.Pierścień się będzie blokował, kiedy kanał będzie za duży, a nie okno, które jest przy wylocie kanału i nie ma kontaktu z pierścieniem. Bo chyba nikt tutaj nie doszedł przy szlifowaniu do gładzi cylindra, bo dopiero po ingerencji w gładzi cylindra jest możliwość zmienienia wielkości kanału.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 17:19 przez tarzan131313, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
tarzan131313, Gratuluję!
Okno-to miejsce styku tulei (a raczej braku jej kawałka) z pierścieniami.
Cała reszta gdzie cokolwiek przelatuje to kanał.
szymonkopa pisze:
Poprostu osoba robiąca ten porting nie miała żadnej wiedzy myślała czy większe tym większa moc ale się przeliczyła

Możliwe, że inaczej się nie dało. Nie wiem czy ktoś dłubał wcześniej przy moim cylindrze, ale w seryjnym strasznie ciężko było by zrobić dowierty, a nie wspawasz przecież podziałki :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 7:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
a w leo wm tytan da sie jakieś większe kolanko dać jak tak to dajcie linka. I chy by mi ktoć rozwiercił mokna i ile to by kosztowało




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 22:18
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Nie, przesadziłem, rozwiercaliśmy do oporu i potem cylek do szlifu odrazu. Jest to Polini sport 70, i przy ustawieniu na przyspieszenie, centralka +70, średnie sprężynki sprzęgła, rolki 3.9 grama, wydech polini evo skuter jedzie 128km/h, wiec czym wiekszy port tym lepsze osiągi, a pozatym wydech tez rozwiercony że cylek z wydechem jest idealnie zgrany.


Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 14:52 przez ZyzikCk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 17:38 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Booyaka, ups, no to rzeczywiście mi się pomyliło. Sry.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Siema....



Mam do Was pytanie. Czy opłaca się robić następujące przeróbki :


Flow
Lekki rozwiert karterów
Polerka skrzyni i tego wejścia na zawór membranowy.
Polerka gaźnika
Lekki rozwiert kanału wydechowego i jego polerka
Zaostrzenie przegród kanałów
Polerka głowicy
Wygładzenie krawędzi w karterach


przy seryjnym silniku tzn. sportowe wario, wydech i gaźnik 17.5

czy ma większego sensu?

Na czym polega dokładnie ten Flow ? Najlepiej jak by było to poparte jakimiś fotkami czy coś takiego. Do jakich papierów najlepiej polerować skrzynię?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 23:51 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Każdy zabieg mający na celu usprawnienie działania silnika ma sens, niezależnie od osprzętu.
Znaffcą nie jestem, ale z tego co się doczytałem taki kompleksowy flow polega na polepszeniu przepływu mieszanki na całej jej drodze + korekta okien itd.
Takie rzeczy robi się do papieru 400, bo powyżej to nie ma sensu ze względu na to, że zaczyna szkodzić, a nie polepszać.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Panowie jak można najlepiej wypolerować kanały dolotowe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Random pisze:
papieru 400, bo powyżej to nie ma sensu ze względu na to, że zaczyna szkodzić, a nie polepszać.


myślę że wypolerowanie na 'lustro' ma sens..




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
energie., w razie sie mylisz. Było mówione tysiące razy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak jakiś majster chce jeszcze mocniejszego silnika, polecam oczywiście planowanie głowicy, potem komorę spalania można wypolerować na błysk (oddawanie temp będzie oczywiście troszkę gorsze, ale czy to jest tak ważne - troszkę to nie znaczy, że będzie się grzał jak suczysyn). Dolotów nie polerować tylko wyrównać :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy