Dzisiaj jest 14 lis 2024, 20:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Może ktoś mi wyjaśni dokładnie jak to zrobić w 2T :ups:




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 23:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kacper13 pisze:
Może ktoś mi wyjaśni dokładnie jak to zrobić w 2T :ups:


Co? Rozwiert okna? Jest o tym 9 stron, jeśli nic z tego nie kapujesz to się za to nie bierz...




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 12:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Okej posiadam multiszlifierke, na dniach spróbuje takie coś wykonać, i moje pytanie:

1. Czy kanał wydechowy ma być w kształcie stożka tzn przy tłoku największy przelot i potem mniejszy ku wydechowi?
2. Gdybym powiększał kanał wydechowy akurat przy gładzi cylindra to by nic się nie stało z gładzią?
3. I czy bym to dokładnie zrobił mierząc suwmiarką..?

Takie 3 pytania ode mnie. :P


Ostatnio zmieniony 20 gru 2010, 12:01 przez kEru!, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
2 nic się niestanie
3 nie kanał jest symetryczny ale nielegularne kształty ale jak to chcesz w ogóle mierzyć chyba że chodzi ci o d kanału i końcówki kolanka wydechu to wiadomo że zmierzysz mniej więcej doklanie w pionie i w poziomie aby wyrównać d kanału do d tłumika Osobiście preferowałbym docięcie z kartonu i przykładanie raz do kanału raz do wydechu wyjdzie bardziej dokładnie :lol:
:arrow: d - średnica




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 19:31 przez dominik28382, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:42 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 15:10
Posty: 105
Lokalizacja: jakuszowa/Jawor
Pojazd:
mam pytanie :

1 . czy gwarantujecie mi po rozwierceniu okna wydechowego wzrost v-max co najmniej o 5km/h w aeroxie z tym set upem co w opisie.

mam sportowy wydech co jest ważne przy rozwierconym oknie.

Dzięki,




_________________

cylek seria
leovince zx
wario stage 6 sport pro
tec 17,5mm
sprzęgło Hebo N ,dzwon s6 WCT
gas box malossie
wkład f.pow.malossie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:25 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Jak pisano wcześniej: musisz to robić z głową, bo na pałę to możesz nawet sobie pogorszyć osiągi. Na pewno da Ci te 5km/h, ale musisz wszystko sobie policzyć, porysować i dopiero się brać za robotę.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
1 . czy gwarantujecie mi po rozwierceniu okna wydechowego wzrost v-max co najmniej o 5km/h w aeroxie z tym set upem co w opisie.

Jeśli zadajesz takie pytania, gwarantuję Ci, że osiągi spadną.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:30 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 15:10
Posty: 105
Lokalizacja: jakuszowa/Jawor
Pojazd:
Random pisze:
Jak pisano wcześniej: musisz to robić z głową, bo na pałę to możesz nawet sobie pogorszyć osiągi. Na pewno da Ci te 5km/h, ale musisz wszystko sobie policzyć, porysować i dopiero się brać za robotę.


co znaczy porysować ,policzyć ??

Trzeba rozwiercić pod średnicę wydechu ?
Inni piszą o rozwierceniu 1mm góra 2mm ,ale mając na myśli dodatkowo po usunięciu ząbka?
a jak bym tylko ząbek usunął ,mogę c zje**ć osiągi ?




_________________

cylek seria
leovince zx
wario stage 6 sport pro
tec 17,5mm
sprzęgło Hebo N ,dzwon s6 WCT
gas box malossie
wkład f.pow.malossie


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 22:31 przez adrianjakuszowa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 23:05 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Zacznij od pojęcia kąt otwarcia okna wydechowego, potem poszukaj co to jest kąt wpadania mieszanki, a jak juz to zrozumiesz, to poczytaj jaki to ma wpływ na pracę silnika i w następnej kolejności dowiedz się troche o przepływach mieszanki po różnych powierzchniach. Wtedy będziesz miał podstawy żeby sie za cos takiego zabrać.
A zgranie średnic kanału wydechowego z wydechem (z płynnym, łagodnym przejściem) można robić zawsze i zawsze ma to pozytywny wplyw. To jest wręcz oczywiste, nie rozumiem o co tu pytać.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
A próbował ktoś spiłowac tłok od strony okna wydechowego? Mam na myśli zaokrąglic jego ostrą krawędź z tamtej strony.. Teoretycznie powinno to miec taki sam skutek jak podniesienie okna- krecęnie na wyższe obroty. :O A w razie nieudanego eksperymentu zawsze to niższy koszt naprawy :P




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Już widziałem na internecie opracowania że kazali spiłowywać tłok no i niby im coś to dawało. A i jeszcze mi się coś przypomniało bo chyba jest tak że jak chcesz podnieść okno w cylindrze o 1mm to w tłoku tylko spiłowujesz 0.5mm i jest tak jak by było okno w cylindrze podniesione o 1mm tak mi się wydaję, ale nic chcę wprowadzać w błąd :roll: o jeszcze coś takiego znalazłem w książce.Pozdro
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 15:07 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Z jakiej książki to masz? :)
A to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace tłoka? Nie będzie żadnych konsekwencji innego wyważenia czy coś w tym stylu?




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
Ja nic nie obliczałem w piaggio jeżeli chodzi o okno wydechowe poprostu rozwierciłem o jakieś 1 mm od góry i 2 od dołu i osiągów co prawda nie poprawiłem ale lepiej się wkręca na obroty dużo lepiej :D
a więc polecam bo to nic nie kosztuje tylko jakieś 4 h roboty z mojej strony w sumie bo nierobiłem tego w 1 dzień nie mialem czasu tylko wieczorem już ale warto jeżeli bym taak patrzył to jakieś 2 km/h mi dodalo ale to nieodczówalne z 70 km/h do 72 + dobrze się wkręca na obroty = porting opłacalne :D




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
Z jakiej książki to masz? :)
no z takiej książki ciekawej czyli "performance-tuning-graham-bell" polecam przeczytać i o portingu będziesz już wiedział wszystko :mrgreen: no i polecam programik do portingu ten nowy co niedawno wyczailiśmy na forum :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 18:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
hold pisze:
Z jakiej książki to masz? :)

"Two stroke performance tuning" Grahama Bell'a
dominik28382 pisze:
2 od dołu

Co to miało na celu? Zyskanie zawirowań?
Nie chce mi się też wierzyć, że bez regulacji poprawiły się osiągi.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Obniżanie dolnej krawędzi okna niema sensu bo nic nie da jedynie jak tłok jest w DMP i tłok schodzi poniżej krawędzi okna to można obniżyć okno, tak aby tłok w dolnym martwym punkcie był na równi z dolną krawędzią okna (ale w każdym silniku jest to już zrobione seryjnie nie trzeba tego poprawiać) a z podnoszeniem okna wydechowego to można skorzystać z tabeli która jest podana w w książce
Cytuj:
"Two stroke performance tuning" Grahama Bell'a
tam jest podany kąt okna wydechowego i pod jakie obroty czyli podane jak na dłoni tylko że książka jest po angielsku ale cyfry nie są po angielsku :mrgreen: no i jeszcze tam jest napisane coś o kanałach płuczących i boost portach czyli wszystko co do 2T potrzebne :wink: pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
Booyaka pisze:
Nie chce mi się też wierzyć, że bez regulacji poprawiły się osiągi.

otoż tak poprawiły się osiągi wiadomo gaźik rególowałem nieznacznie ale się poprawiły ale przedewszystkim lepiej się wkręca na obroty i




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 9:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Sprawdzając u siebie okno wydechowe i wydech okazało się że wydech dosłownie idealnie pasuje, i obyło się bez zbędnego wiercenia okna wydechowego, no może lekkie wygładzenie i polerka. Za to poszerzyłem inne kanały, przeszlifowałem i lekko poszerzyłem inne kanały. Oczywiście robiłem to z głową, z specjalnymi przyrządami, nie na oko!.
cylek Kymco S9
wydech Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 9:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 18:20
Posty: 105
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Ja powiekszałem okno w malossi sport 70.. zrobiłem jak najwieksza dziurę xd.. mega osiagi poprostu piz*a ogień.




_________________

Sprzedam 2x Polini Speed Control minarelli tanio.. gg 11208009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
Ja powiekszałem okno w malossi sport 70.. zrobiłem jak najwieksza dziurę xd.. mega osiagi poprostu piz*a ogień.
a nie lepiej było skorzystać z tabeli z książki "Two stroke performance tuning" Grahama Bell'a" tam jest tabela wielkość portu wydechowego do jakiej pojemność silnika jaką średnicę :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy