Dzisiaj jest 24 lis 2024, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 14:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Orany , a ty już się czepiasz tego że się jorgnełem. Małe sprostowanie. Naruszenie górnej częsci okna wydechowego z naruszeniem gładzi cylindra , w tym wypadku podnoszenie okna to zwiększenie kąta o.w.k. , a wszelkie ingerowanie z oknem na boki oraz w dół to zwykły zabieg rozszerzania okna. Rozumiesz już wszystko ?




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
rozwiercanie okna wydechowego to porting potrzebne wyliczenia aby to miało sensowną moc i moment ,robiłęm kiedyś testy na silnikach predom romet porting górnej krawędzi okna o 1,2mm i romecik kręcił dużo wyższe obroty wzrstał v-max ale tracił na dole trochę mocy .
do wielu 2T są gotowe mapy portingu testowane przez speców którzy sie tym zajmuja i mają wyliczone ile obniżyć lub poszeżyć okno/a wydechowe i płuczące niestety nie znalazłem do 50tki żadnej mapy portingu do 125 i wyższych pojemności w google tego pełno.
Wątek dotyczy rozwiercania kanału wydechowego a to już inna bajka ,powiększałem i polerowałem kanał w malossi sport 70 pod tecnigasa rs2 i powiem że za dużo nie musiałem wybierać materiału około 1-2mm po obwodzie więcej z góry mniej z dołu efekty czuć lepsza ciut reakcja i wkręcanie na obroty ale wszystko musi być zgrane na cacy ze śrenicą wydechu bo inaczej zawirowania się robią i cały rezonans ulega zakłóceniu , pewnie jeśli mamy 50 i walimy wydech do sporta np yaśka r to taka korekta kanału wydechowego poprawi napewno osiągi zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów gdzie najwięcej tracimy po wrzuceniu wydechu sportowego




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 17:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
raper pisze:
robiłęm kiedyś testy na silnikach predom romet

Zwiększałeś kąt o.w.k. na seryjnym wydechu czy na dyfuzorze??




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Poprawiłem porting

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Chyba teraz jest lepiej ^ ^




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:00 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
XpsFan, mierzyłeś o ile mm podniosłeś/poszerzyłeś okno?




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Okna nie ruszałem, tylko kanał robiłem.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 9:43 
Witam
Czy porting można zrobić używając całego zestawu pilników ? :P Bo nie chce za bardzo czegoś uszkodzić tym dremelem ... :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
Myślisz ze to tak lekko idzie. jeżeli jest żeliwny cylinder to jest troche szlifowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 12:04 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
tiger94 możesz i pilnikami, ba nawet i papierem ściernym możesz ale to trochę bardziej pracochłonne będzie i ciekawe czy byś się przed 2012 rokiem zdążył pochwalić : PP. Dremlem (czy tam multiszlifierką) to moment i zrobione jest.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 12:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Nie gadajcie głupot :angry:

Można to robić pilnikiem i wcale nie trwa to aż tak długo. Wystarczy dobry, nowy pilnik i trochę wprawy w tym. Fakt faktem multiszlifierką, będzie znacznie szybciej, jednak pilnikiem jest bezpieczniej, ponieważ multiszlifierką wystarczy, że za długo gdzieś przytrzymasz i już jest źle.
Można to zrobić pilnikami tylko trzeba mieć cierpliwość i zapał do pracy. Bo jeśli uznasz po godzinie, że ci się nie chce to nie ma sensu w ogóle zaczynać :roll:

A odnośnie pilników to myślicie, że czym się kiedyś takie rzeczy robiło :?:
Wszystkie WSK, Jawy i inne tego typu stare sprzęty były tuningowane takimi narzędziami :lol: I niech nikt nie mówi, że się nie da




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 12:28 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 13:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Ja mój pierwszy porting zrobiłem przy użyciu kamieni szlifierskich do wiertarki oraz pilnikiem od ostrzenia łańcuchu od pilarki. Oraz szlifowanie papierami ręcznie.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 14:13 
heh bo akurat pilników mam bardzo dużo i są różnego rodzaju :P aha no dobra to chciałem wiedzieć, dzięki :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 17:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Wszystko sie da tylko pilnikiem ciężej , a dremel prawie wszędzie wejdzie...




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:15 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
thebooster, multiszlifierka a nie dremelem. tiger94, Kup sobie jakis nawet chinska multiszlifierke i bedzie git ja taka mam i jakos zrobilem kanal




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 21:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tylko chińskich multiszlifierek lepiej szukać po marketach. Mniejsze problemy z gwarancją w razie W.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Mam pytanko ...czy takimi sprzętami jestem w stanie poszerzyć kanał wydechowy (żeliwny)???
http://shop.ebay.ie/i.html?_trkparms=65 ... op=2&_sc=1
dzięki




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
a powiękaszał ktos morze z tą prystawką kątową http://allegro.pl/wyprzedaz-dremel-575- ... 37874.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przydały by się wymiary tego. Bo byłby "sprzęt dentystyczny" za małe pieniądze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
marecki1981i, Tak , kamieniami szlifierskimi do wiertarki dasz radę , tylko trzeba uważać żeby nie podnieść czy poszerzyć okna wydechowego za bardzo :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 23:10 
*

Rejestracja: 12 lut 2010, 23:20
Posty: 23
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Robił ktos przy serii z Yasuni Z
Włąsnie chce zrobić taki porting
Jak wyglada spr z osiągami >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy