Dzisiaj jest 14 lis 2024, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
thebooster pisze:
raper pisze:
robiłęm kiedyś testy na silnikach predom romet

Zwiększałeś kąt o.w.k. na seryjnym wydechu czy na dyfuzorze??



wydech był seryjny wiec jeszcze potencjał był ,docelowo miał być wydech od "jawki"
o.w.k nie było robione w ciemno kumpel wtedy wyczytał w jakimś świecie motocykli ile i które okno korygować zeby uzyskać 4kM z silnika rometowskiego 1,5kM


Warn
Booyaka




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 12:14 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 16:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
bercik94 pisze:
polecam Książkę "Two stroke performance tuning" Grahama bell-a

no to tu macie właśnie prawie to samo co T.Sałek opisał przerabianie silników 2t tylko tutaj jest więcej tego i więcej opisane książkę można pobrać w PDF z chomikuj.pl




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
http://www.kreidler.nl/artikelen/perfor ... m-bell.pdf




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Poprawiłem dzisiaj kanał wydechowy w moim Poliniaku tzn. zlikwidowałem progi i go wypolerowałem.Poleprzyła się reakcja na manetkę ,wzrost mocy w niskich położeniach manetki (do pół gazu).Naostrzyłem jeszcze przegrody w kanałach płuczących ,ale to już OT.Dla zainteresowanych fotki w linku w podpisie(znajduje się w dziale moje maszyny).

Edit: Aha bym zapomniał.Nie piszcie taich bzdur ,że żeliwa się nie wypoleruje.Dla niedowiarków fotki w temacie o moim NRG.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 20:43 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 13:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Żeliwo da sie polerować , ale nie aż tak pięknie jak aluminium.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 14:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
positiveNRG, A Kto ci powiedział że żeliwa się nie da wypolerować :D ? jak najbardziej da się wypolerować , tylko że o aluminium nie trzeba tak dbać , kilka dni żeliwa (wypolerowanego) w wilgoci i już zaczyna rdzewieć :)

No ładnie wypolerowałeś :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 17 lut 2011, 17:21
Posty: 14
Lokalizacja: kraków
Pojazd:
a to to do końca trzeba czy trzy nie do samego końca zeby nie rozwalic tam środka gdzie tłok




_________________

kliknij i zarabiaj
http://www.ermail.pl/link/NVNaJaYTljlma ... YeXeVNacYV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Najlepiej całość.Tylko nie zbieraj dużo materiału blisko gładzi bo pozmieniasz kąty i może być kiepsko.Ja polerowałem cały kanał bo jak coś robić to już porządnie.

Edit: przy wylocie może być próg,to go zlikwiduj i wgl chodzi o to ,by nie było żadnych wystających nadlewów ,a średnica była dopasowana do wydechu.Polerka to tylko tak jakby dopełnienie tego.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 20:07 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:06 
o ile mogę podnieść i poszerzyć okno wydechowe w cylku oryginalnym keeway/cpi ? :mrgreen: chcę też rozwiercić kanał pod Stage6 pro replice.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:35 
*

Rejestracja: 17 lut 2011, 17:21
Posty: 14
Lokalizacja: kraków
Pojazd:
czyli tam przy gładzi nic nie ruszać




_________________

kliknij i zarabiaj
http://www.ermail.pl/link/NVNaJaYTljlma ... YeXeVNacYV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Obejrzyj fotki w ostatnim poście z tego topicu w moim podpisie.Tak to powinno wyglądać.Cały kanał musi być wypolerowany.Nie zmieniaj tylko średnicy i wgl wymiarów okna(nie mylić z kanałem).

Broń Cię Boże ,Allahu i wszyscy święci dotknąć dremlem gładzi cylindra
!!!!




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 21:42 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
Broń Cię Boże ,Allahu i wszyscy święci dotknąć dremlem gładzi cylindra
!!!!


Raczej co w tym takiego złego raczej najlepiej podnosić okno dremlem niż pilnikiem :mrgreen: czy ci chodziło żeby przez przypadek nie przeszlifować gładzi tam gdzie pierścienie się spotykają z gładzią ?? bo troszkę nie z czaiłem.

Cytuj:
o ile mogę podnieść i poszerzyć okno wydechowe w cylku oryginalnym keeway/cpi ? :mrgreen: chcę też rozwiercić kanał pod Stage6 pro replice.


z tego co wiem to okno wydechowe nie może być szersze niż 70% średnicy tłoka a co do pytania ile podnieść pierwsze trzeba wiedzieć na ile O.W.K ma się okno wydechowe :mrgreen: bo tak sobie podnieść to można klucz a nie okno wydechowe :lol: i ciekawe pod jaki kąt owk wydechu był strojony wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
hold pisze:
chodziło żeby przez przypadek nie przeszlifować gładzi tam gdzie pierścienie się spotykają z gładzią
Dokładnie tak. Trochę źle się wyraziłem i dlatego mogło Cię to zmylić.

hold pisze:
co w tym takiego złego raczej najlepiej podnosić okno dremlem niż pilnikiem

Z posta 4umowicza popek wywnioskowałem(może błędnie) ,że on chciał polerować kanał ,a nie podnosić okno.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
rozwierciłem kanał, okno podniosłem o maks 0.5mm i skuter nie chce odpalić:] ale nie wiem czy to wina rozwiercania, bo leżał nie używany od pół roku i był lekko przytarty, ale jeździł do końca... zdjąłem go jak zakładałem 70ccm...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 11:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To nie wina rozwiercania, chyba że uszkodziłeś gładź.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Kolega dotknął okna wydechowego przy rozwiercaniu kanału i pierścienie zatarły cylek zanim zdążył odpalić ^ ^

Więc chłopaki z umiarem.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 14:32 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
To chyba dość mocno "dotknął" tego okna. W ogóle jak pierścienie zatrzeć cylek mogą? Pierścienie mogą się zużyć albo pęknąć :P no co w rezultacie powoduje zatarcie




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Pękły i porysały cylek, na finish zablokowały tłok ^ ^

Ale po polerce krawędzi okna nie powinno być takich nieprzyjemnych sytuacji.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:03 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Krawędzi się nie poleruje ... Można ją co najwyżej zfazować (na np. 0.5mm) chodzi o zaokrąglenie krawędzi i zrobienie takiego małego wgłębienia, żeby pierścienie nie chaczyły.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
nieprawda sam rozwiercałem i okno wydechowe i te dolotowe i kilka razy po gładzi poleciała mi szlifierka i wszystko nadal chodzi nic sie nie zatarło nie pękło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy