Dzisiaj jest 14 lis 2024, 20:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
czapela, Zależy jak to zrobiłeś, bo jak ktoś zrobi rant to pierścienie zahaczą.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:42 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Gdzie rant? :roll: . Albo ten twój kumpel przesadził poszerzając okno i dlatego stało się jak stało.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
nie zachaczą precierz są tak dopasowane do srednicy cylindra ze nic nigdzie nie odstaje zeby tam wejsc chyba ze tak zużyte pierścienie ze kształtu nie trzymają albo cos odstaje ale przy szlifowaniu nie da sie tak zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
sprawa rozwiązana;) nie cylinder był przyczyną a zapłon:) pompka oleju waliła sprawę bo przez nią stator nie dolegał idealnie do karteru i nie był idealnie równo z kołem magnesowym przez co iskra była ładna ale kompletnie nie w tym momencie co trzeba. Pompke wyjąłem skręciłem ładnie, i odpalił od kopa;)


Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 20:42 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
czapela, To dlaczego seryjnie produkowane cylindry mają fazowane okna?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 22:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Nicasile fazy na okach mają ale w żeliwie jeszcze faz okien nie widziałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 16:41 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
a jakby dać do tokarza? to ile by to kosztowało?




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 10:56 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
marcinx260494 pisze:
a jakby dać do tokarza? to ile by to kosztowało?

Wszystko zależy od osoby, każdy inaczej się ceni :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 9:25
Posty: 86
Pojazd:
Trzeba wymieniać pierścienie po takim rozwiercie ? czy wystarczą tylko same uszczelki ? :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
uszczelki




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Witam! Założyłem do swego keewaya cylinder Kit Tec HQ 50ccm i tam jest wąskie okno wydechowe. Na forum piszą, że to tak musi być bo utrzymuję się ciśnienie i jest leprze czyszczenie tej komory. Jeszcze docieram go i nie wiem ile wyciągnie. Czy mam rozwiercić te okno wydechowe?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam
Mi się wydaje czym większe okno wydechowe tym lepiej (ale bez przesady), jak będziesz miał szerokie okno wydechowe nie szersze niż 70% średnicy tłoka to płukanie będzie lepsze bo z kanałów płuczących wylatuje mieszanka płucze tylną części komory i wylatuje przez okno wydechowe czyli czym większe okno wydechowe tym bardziej dynamiczne płukanie cylindra mniej zawirowań raczej można powiększyć okno bez problemów


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 11:24 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 1:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pisze się lepsze, a nie LEPRZE "!!"
Nie mylcie okna wydechowego z kanałem. Okno to praktycznie zarys na tulei, cała reszta to już kanał. Do modyfikacji okna potrzeba trochę wiedzy, a sam kanał najlepiej aby miał przekrój na całej długości podobny do przekroju okna.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Czyli mozna te okno całe zeszlifowac aby nie było zadnych rantów ani nic czysto patrzało na pierscie i była wielka dziura?




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
dawid303,
Booyaka pisze:
Do modyfikacji okna potrzeba trochę wiedzy, a sam kanał najlepiej aby miał przekrój na całej długości podobny do przekroju okna.

Spróbuj zrozumieć to zdanie i będziesz wiedział.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
A opłaca się na seryjnym cylku który ma troche przejechane (30k) ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 14:05
Posty: 63
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Zawsze się opłaca. Taki zabieg trochę obciąży silnik, no ale i tak warto się bawić, bo efekty mogą być zdumiewające, o ile wszystko zrobisz dobrze, a najlepiej modyfikacje poprzedzać obliczeniami jeśli posiada się wiedzę i o ile to możliwe.




_________________


"It's still your motherf***ing session :D"


Moja zabawka;
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=166520




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 14:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Powiem szczerze że choć troszkę powiększyłem i bardziej w od strony tłumika i już czuje efekty a dlaczego bardziej ze strony tłumika ? bo robiłem to wkrętarką nie tam zwykłą bo Makitą, ale niestety te rurki co odchodzą od kamienia były za krótkie;/




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Wytłumaczcie mi to trochę.
:D

Rozbierałem silnik u kumpla przy zakładaniu streetrace i zauważyłem, że właśnie w seryjnym cylku to okno jest bardzo przytkane.
Czytam artykuł i jest tu napisane wiele opinii, że takim zabiegiem możemy pogorszyć osiągi tylko.
Ale czemy?
Jeśli bym tylko poszerzył ten wylot.
Bo tam jest taki nadlew. Gdybym to zeszlifował ładnie to by to coś dało?
Mam full tuning. Tylko wał i cylek seria.
No i wydech trochę słaby, bo ZX.
Dodało by to trochę mocy?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 16:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Booyaka pisze:
Booyaka napisał/a:
Do modyfikacji okna potrzeba trochę wiedzy, a sam kanał najlepiej aby miał przekrój na całej długości podobny do przekroju okna.

Ile ja to jeszcze razy będę powtarzał...




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy