Dzisiaj jest 28 lis 2024, 9:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 16:15 
*

Rejestracja: 18 sie 2009, 11:46
Posty: 1
Pojazd:
witam,jest ktoś w stanie podać orginalny kąt otwarcia okna wydechowego dal minarelli lc 50ccm.
w moim port jest 25mm od góry 28mm szeroki i 16 wysoki,,i jeśli ktoś wie o ile bezpiecznie podnieść lub poszerzyć ten port.
czy zastosowanie tej mapy ma sens http://www.porting-programs.com/Porting ... ithCad.htm
_________________


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 20:20 przez syldron, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 18:38 
*

Rejestracja: 28 sty 2011, 15:22
Posty: 6
Lokalizacja: Siedlec
Pojazd:
Krzychu72, mógłbym cie prosic o kontakt poprzez gg napisz mi na priw wiadomość z twoim gg bo mam pare pytań ... xD


Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 2:25 przez Ogar, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 21:45 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mam pytanie jakiej długości powinny być końcówki do dremla? Mam cylek od keewaya.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:13 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Dlugi frez jest mało sztywny, generalnie większosć jest za długa wiec bez zmartwień. Szukaj węglikow wieloostrzowych przeznaczonych dla maszyn cnc i będziesz zadowolony.
A w razie długiego kanału lepiej zastosować cienką szlifierke, np
http://allegro.pl/szlifierka-mini-pneum ... 54559.html
http://allegro.pl/proxxon-no-28-620-wal ... 89895.html




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 23:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:54 
*

Rejestracja: 25 gru 2010, 12:00
Posty: 47
Pojazd:
teraz wróciłem właśnie z garażu ,bo rozwiercałem okno wydechowe .
użyłem 2 nakładek do szlifowania jednej większej 2 mniejszej ( wiertarka )
następnie użyłem papieru ściernego 220 oraz 400
a na sam koniec papieru wodnego 800 i 1200

Efekt jest zadowalający , skuter szybciej wchodzi na obroty , szybciej przyspiesza oraz v-max delikatnie się zwiększył . cały zabieg wraz ze zdjęciem cylindra i założeniem go zajął ok 3.5 h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 19:30
Posty: 126
Lokalizacja: Kraśnik (Lubelskie)
Pojazd:
Siema mam taki cyl i chce zrobić mu rozwiert ale nie wiem ile zeszlifować cyl oczywiście żeliwo Obrazek najlepiej jakby ktoś zaznaczył mi na tym foto ile i dokąd




_________________

Moja Maszyna----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=223998
Obrazek
Moja Maszyna----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=223998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
krosek97, rozwiert kanałów to nie rozwiercanie dzióry w desce.. tu juz trzeba wszystko wyliczyc, spasowac itp. nie ma miejsca na lipę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
o ile pamietam robilem to wsilniku to robilem ok 2mm jesli chcialbys tez powiekszac kanaly to odradzam bo cylek drogi jak cos zepsujesz lepiej jest kombinowac z tlokiem
tylko nie wiem dokladnie bo tlok w skuterze ma ciensza gore od jawki50 ale tutaj masz jak to wyglada :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

fajnie jest robic dremelem ale jak nie chcesz duzych kosztow to pilniki i do roboty
(ale juz nie odpowiadam za zla robote :D)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Dodatkowy pierścień to dodatkowy opór co = większe tarcie czyli większe obciążenie dla wału oraz większa temperatura pracy co doprowadzi do szybkiego zatarcia.




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
szwedo22, Co to ma do rzeczy?
Rozmiar i liczba pierścieni musi być dopasowana do obrotowości zestawu.
Jemu chodziło o przedstawienie modyfikacji denka tłoka.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
ty chyba nie wiesz co daje większa ilość pierścieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
bartek758, Też nad tym myślałem. Czytałem ten sam artykuł co Ty. Są jakieś znaczące zmiany po takim zabiegu?

Mam przy malossim sporcie LC 70ccm minarelli obecnie około 1mm squish'a. Czy to powinno tyle wynosić? Wydaje mi się że coś rzędu 0.6-0.8mm. Chce splanować deczko głowicę do tych 0.6mm squisha bo nie mam innych uszczelek - podkładek pod cylek a wydaje mi się, że nie mam pełnej mocy cyla. Czy planowanie + spiłowanie tłoka da jakieś znaczące zmiany? Nie chciałem zakładać nowego tematu. Tu się bardziej udzielacie i bardziej ogarnięci ludzie to czytają :)

EDIT: Jako, że widzę, że tłok można spiłować o 2mm od dołu, a że mój tłok ma okno, to można je opuścić o te 2mm?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 20:00 przez Peluś, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 21:43 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Zakładając, że te wartości squisha co podałes są prawidlowe dla cylindra to splanowanie głowicy praktycznie nic nie da. Tu chodzi o wyregulowanie kątów otwarcia okien cylindra do tych, które zaprojektował ktos kto tworzył cylinder a przy okazji o ustalenie wlaściwego spręzania. I sprężanie to będzie różnica 1/10 tego co zmiana kątów otwarcia okien. A planując głowicę nie ruszasz kątów otwarcia, regulując uszczelkami już tak.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 21:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dziś coś natchnęło mnie aby pobawić się w porting :) no i podniosłem okno wydechowe o 1 mm i wypolerowałem kanał wydechowy :<
Obrazek
Obrazek
szkoda że nie mam do czego założyć tego cylka bo jestem ciekaw jak by to jeździło :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 21:59 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Dudi, Właśnie nie wiem ile powinien wynosić squish dla tego cylka. Mam oryginalną uszczelkę malossiego pod cylinder. Wezmę od kumpla blaszaną. Wydaje mi się, że będzie deczko cieńsza. Sprawdzimy :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Peluś, taki zabieg jak napisałem wyżej trochę zmienia w pracy silnika spalanie jest bez zmian planowanie głowicy zmniejsza komorę spalania za czym idzie większa kompresja tłok możesz też od dołu odciąć od 1 do 2mm żeby był lżejszy przy pojemności 50cc widać różnicę jednak lepiej na większej polerując wszystkie kanały ( nie obniżać ) polepszamy dopływ paliwa tylko najlepiej wszystko robić na rozebranym silniku żeby zgrać ułożenie cylindra a tak to zrobimy wszystko wypolerujemy a i tak zostaną nam pułki po których będzie wolno spływać paliwo
trochę się zakręciłem z tym pisaniem na szybko więc mogłem się w czymś pomylić




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 0:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Peluś co do uszczelki to da się kupić taki specjalny materiał do robienia uszczelek własnoręcznie i tam są rożne grubość materiału i myślę że dasz radę sam ją wyciąć :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Chłopaki tak wygląda mój tłok. Przy wydechu o 1mm spiłowane a przy płukach 0.8mm. Czy tak to ma wyglądać, czy zebrać denko do prostego? Wiecie, mam na myśli to by denko w tych miejscach aż do szczytu nie było wypukłe a proste.

http://zapodaj.net/26b94b5b87f0.jpg.html
http://zapodaj.net/283b8c85f7eb.jpg.html
http://zapodaj.net/0f86ad781fff.jpg.html
http://zapodaj.net/2f0ae1678c65.jpg.html

Mam również podkładkę cylek - karter. Jest blaszana, 0.5mm grubości. Jest deczko cieńsza jak tamta gumowa, założę na blaszanej i sprawdzę squish :) Powiedzcie mi jeszcze tylko czy przerabiać okno w tłoku? Podnieść, opuścić, poszerzyć? Przyłożyłem do cylka i zauważyłem, że jest węższe jak w cylku więc je poszerzyłem minimalnie. Odpowiedzcie na to i nie będę już tu syfu robił :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 10:46 przez Peluś, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 14:09 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Cześć. Rozwierciłem u siebie okno wydechowe przy okazji je podnosząc i poszerzając.
Linki:
http://bikepics.com/pictures/2143975/
http://bikepics.com/pictures/2143921/
Jak wam się to podoba?

Są 3 miejsca niedopracowane, ale to przez moją głupotę bo jak jechałem jeszcze papierem 200 to ich nie zauważyłem a teraz od początku polerki nie chce mi się zaczynać.

Pozdrawiam.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Peluś, to co wypiłowałeś trochę wygładź papierem na mokro a resztę zostaw jak jest po co sobie komorę spalania powiększać




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy