Dzisiaj jest 12 lut 2025, 17:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ten poradnik jest zarąbisty heh:D składałem przy tym poradniku silnik i silnik odplaił za 3 kopem i teraz chodzi jak ta lala




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 14:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Obrazek

Więc tak, po włożeniu łożysk w kartery:

Wkładamy wał w większą połówkę..
Nakładamy tulejkę na wał. Musi mieć takie wymiary aby oparła się na łożysku.
Wkręcamy śrubę, z gwintem w środku, na gwint wału. Nakrętka musi być przy samym łbie tej śruby.
Dokręcamy ją. (śrubę).
Następnie nakładamy jeden klucz na jej łeb a drugi na nakrętkę.
Trzymamy sztywno śrubę a nakrętkę dokręcamy. Gdy już nie pójdzie wkręcać nakrętki, znaczy to, że wciągneliśmy już wał do końca.

To samo robimy z drugą połówką karteru. Gdy będziemy wkręcać nakrętkę to karter (mały) razem z łożyskiem, będzie wchodził na wał w stronę przeciwwagi.

- Nakrętka musi opierać się na tulejce.
- śruba musi wchodzić "na styk" w tulejkę.
- tulejka musi być krótsza od śruby o łeb i dodatkowo o długość gwintu na wale oraz jeszcze ciut, aby był lekki luz.

Szybki, wygodny i bezpieczny sposób na założenie wału. Bez klepania młotkiem :)


Jeśli macie jakieś pytania to proszę pytać :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
a uszczelniacze musza dotykac lozyska?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a jak sie juz rozpolowi kartery to lozyska juz do wymiany?jak nieche wymieniac na nowe?/




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 18:24 przez paffy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
emilosss3 pisze:
a uszczelniacze musza dotykac lozyska?

Nie

paffy pisze:
a jak sie juz rozpolowi kartery to lozyska juz do wymiany?

Nie koniecznie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 22:25 
*

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
slawek5t pisze:
Więc tak, po włożeniu łożysk w kartery:


Tym przyrządem raczej też możesz założyć łożyska na wał, a potem wał w karter, dobrze myśle? Mógłbym coś takiego wytoczyć, bo widzę prosta robota


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 22:26 przez młody13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 23:09 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
Sorki ale nie chcę zakładać nowego tematu.

Właśnie wymieniam łożyska według tego fajnego poradnika lecz napotkał mnie pewien problem . nie mogę ściągnąć tej tulejii do której sie mocuje silnik do ramy , sciagnełem zabezpieczenie i nie wiem co dalej.

Robił ktoś z was to może ?

Tak to wygląda : http://img227.imageshack.us/f/14485108893.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Tam są takie zabezpieczenia przy tej rurce popatrz dokładnie (dwa bodajże) musisz je małymi kombinerkami zdjąć po zdjęciu jakby rurka nie chciała wyjść pokukaj gumowym młotkiem u mnie tak trzeba było bo bardzo mocno trzymało :P


żółte strzałeczki:

Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 23:28 przez BartekNeos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 23:34 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
BartekNeos, ściągnąłem te zabezpieczenia. i pukałem przez deske i wychodzi ale do pewnego momentu a potem dupa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 23:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
SwiderNT, u mnie tak samo jest :mrgreen: nawet się z tym nie męczyłem bo rozpołowiłem kartery i nie miałem potrzeby wyjmować tej rurki...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 23:43 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
BartekNeos, to jak ty to zrobiłeś że rozpołowiłeś kratery bez wyjmowania jej :O ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 0:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
SwiderNT, ale ta rurka wyszła Ci z jednego karteru czy tylko kawałek i dalej nie chce? weź wsadź tam śrubokręt płaski i uderzaj młotkiem musi wyjść...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 0:07 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
Tylko kawałek i kurcze ani z jednego ani z drugiego krateru nie wyszła. cały czas siedzii :D E tam jutro popróbuje :D Jak to mówią - "bez młota to nie robota"
BartekNeos, Dzięki za Pomoc !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 7:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
SwiderNT, tylko uważaj, bo jak będziesz walił gołym młotkiem to ona się sklepie ;) rób tak jak napisał BartekNeos. Wsadź śrubokręt i wtedy wal w śrubokręt lub przez jakaś inną rurkę, bo tak to tylko zniszczysz tą od mocowania silnika :)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 23:19 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
kurcze złożyłem silnik i wał strasznie ciężko chodzi idzie coś z tym zrobić ?


Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 23:19 przez SwiderNT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
odpręż łożyska poprzez udeżanie młotkiem gumowym na zmian od strony waria i od strony magneta czynność powtórzyc 3 razy




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 23:48 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
robiłem kurcze tak i dupa.. nic :D Jak co to będe miec krater lewy i prawy + wał z łozyskami skf nowymi na sprzedaż, bo nie mam zamiaru się denerwować przy tym silniku :)
Jak co to pw :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 1:40 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Podgrzej prawy karter palnikiem (tylko nie po wale i łożyskach) i delikatnie puknij w niego kilka razy metalowym młotkiem w okolicach łożyska ale nie tam gdzie wchodzi simmering. Delikatnie to znaczy tylko żeby wzbudzić drgania, nic więcej. Uderzanie w czopy wału nie ma żadnego sensu z punktu widzenia logiki, to nie odpręży wału tylko wprowadzi dodatkowe naprężenia i mozna tak wał pokrzywić.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 1:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 23:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
panowie a czy lepiej jest składać kartery na silikon ten czerwony do iluś tam stopni czy na mase uszczelniającą marston. taka jak tutaj http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... a5689637f5




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2010, 15:11
Posty: 64
Lokalizacja: Sląskie
Pojazd:
DynekS9, Złóż na hermetyku, silikony na bazie octu są do bani, a za dobry trzeba dać z 40zł.




_________________

Sprzedam całą Sr mianrelli hor. LC na części (silnik full sport)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy