Dzisiaj jest 14 lis 2024, 20:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
bartek758, Ale czy zjechać do równego, by były widoczne krawędzie jak na tej fotce innego użytkownika wyżej, czy zostawić zaokrąglone denko? Czy to jest ważne?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo all :P
dzisiaj rozwierciłem okno ale nie wiem czy dobrze a wiec tu są Fotki :
(przed)
Obrazek
(Po)
Obrazek

A teraz moje pytanie czy mam to zaokrąglić czy zostawić jajo ?? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 17:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Trudno stwierdzić bo te twoje okno już w orginale jakieś takie chińskie jest. Rozwiercając rozwiercasz idealnie pod średnice wydechu. Czyli w tym wypadku wypadało by zaokrąglić , tak zeby idealnie okno pasowało do wydechu.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
A co powiecie na to

Obrazek
By xpsfan at 2011-02-19




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Widzę, że PGO z niemiec/holandi ? :D cylek mofa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Z belgi ;D




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
XpsFan Rozwierć pod średnicę wydechu , bo to co tu to wygląda tak jak byś nic nie dłubnął...




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 16:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Troche tam poszło, z 2-3 mm. A jeśli za duzo rozpiłuje to nie zepsuje cylindra ?




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 16:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Piłuj pod taką samą średnicę , jak średnica wydechu.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 19:46 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Ale nie po całości (czyt. okienko w cylindrze) bo jak taką dziure wywalisz to możesz pierścieniom zaśpiewać "nie płacz kiedy odjadę".




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
dlatego rozwiercasz w postaci stożka od zewnętrznej strony okno ma się rozchodzić okno w środku obok gładzi powiększyć max do 1,5 mm ale nie polecam ....

jak będę miał czas i chęci to zrobię poradnik o przerabianiu silnika 2t rozwiercanie planowanie itd (najpierw musi mi się chcieć :D)




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:20 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
bartek758 pisze:
okno w środku obok gładzi powiększyć max do 1,5 mm


Ty wiesz w ogóle o czym mówisz :?: :| Ot tak sobie chcesz powiększać okno o 1,5mm... Poczytaj sobie a potem gadaj takie bzdury.

Zacznijmy w ogóle od przeznaczenia tego tematu !
Wy w ogóle nie zmieniacie okna wydechowego lecz kanał wydechowy a to ogromna różnica ! Każdy pisze okno a tak na prawdę grzebiecie w kanale wydechowym "!!"

Zrozumcie w końcu, że rozwiercanie kanału wydechowego ma sens tylko wtedy, gdy tłumik ma większą średnicę niż średnica kanału wydechowego cylindra. W przeciwnym razie tylko pogarszacie sytuację. Kanał wydechowy dopasowuje się do wydechu ! I nic więcej !

Zmiana okna to już zupełnie inna bajka, wymagająca znajomości kąta otwarcia.

Nie mylcie dwóch zupełnie innych pojęć.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:24 przez faciu3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
faciu3 pisze:
Ty wiesz w ogóle o czym mówisz Ot tak sobie chcesz powiększać okno o 1,5mm... Poczytaj sobie a potem gadaj takie bzdury.

Zacznijmy w ogóle od przeznaczenia tego tematu !
Wy w ogóle nie zmieniacie okna wydechowego lecz kanał wydechowy a to ogromna różnica ! Każdy pisze okno a tak na prawdę grzebiecie w kanale wydechowym

Zrozumcie w końcu, że rozwiercanie kanału wydechowego ma sens tylko wtedy, gdy tłumik ma większą średnicę niż średnica kanału wydechowego cylindra. W przeciwnym razie tylko pogarszacie sytuację. Kanał wydechowy dopasowuje się do wydechu ! I nic więcej !

Zmiana okna to już zupełnie inna bajka, wymagająca znajomości kąta otwarcia.

Nie mylcie dwóch zupełnie innych pojęć.



...
majster mogłem się pomylić ale jak jesteś taki mechanior
to sam pokaż coś w praktyce
ja odbiegłem nieco od tematu i pomyliłem się z wymiarami przyznaję się do błędu (1,5 mm) nie zastanawiając się nad tym ...
jak widzę masz swoje forum założone w których dajesz więcej pytań na temat przeróbek skutera niż byś pomagał innym w rozwiązywaniu problemów nie stoi to jako przeszkoda że się nie znasz ale coś mało na tym twoim forum można się dowiedzieć więcej piszesz na temat tuningu optycznego powtarzasz odpowiedzi na temat których dowiedziałeś się z innych stron dobra to nie OT więc dam sobie spokój




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 23:09 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 0:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Rozwiercanie okna wydechowego z naruszeniem gładzi to inaczej zmiana kąta o.w.k. czyli obrót wału korbowego wyrażany w stopniach. Zwiększając go zwiększa się czas otwarcia okna czyli daje to lepsze wypróżnianie i zwiększa moc poprzez wydłużenie rezonansu. A artykuł jest o poszerzaniu kanału wydechowego. W tym wypadku dopasowanie średnicy kanału wydechu do średnicy w wydechu. Czy to tak trudno zrozumieć czy po tym forum z całym szacunkiem chodzą same bezmózgi poza niektórymi wyjątkami próbującymi zaprowadzić porządek ?! A temat powinien nosić nazwę "Rozwiercanie kanału wydechowego krok po kroku" , może wtedy stanie się to bardziej zrozumiale. Sory za taki spam nie na temat ale nie mogłem wytrzymać i czytać dłużej tego jak bardzo mylone są pewne kwestie...




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
bartek758 pisze:
majster mogłem się pomylić ale jak jesteś taki mechanior
to sam pokaż coś w praktyce
ja odbiegłem nieco od tematu i pomyliłem się z wymiarami przyznaję się do błędu (1,5 mm) nie zastanawiając się nad tym ...
jak widzę masz swoje forum założone w których dajesz więcej pytań na temat przeróbek skutera niż byś pomagał innym w rozwiązywaniu problemów nie stoi to jako przeszkoda że się nie znasz ale coś mało na tym twoim forum można się dowiedzieć więcej piszesz na temat tuningu optycznego powtarzasz odpowiedzi na temat których dowiedziałeś się z innych stron dobra to nie OT więc dam sobie spokój


Właśnie w takich modyfikacjach najpierw trzeba poznać bardzo dobrze teorię (zasadę działania, obliczenia) a dopiero później brać się za praktykę "!!"
Chyba, źle to forum przeglądałeś skoro twierdzisz, że tylko ja tam pytam i nic nie wiem.
Przyznałeś się do błędu swojego i na tym mogłeś przestać a nie wytykać innym osobom nie wiedzę, których to wiedza i tak jest większa od Twojej.


Cytuj:
o przerabianiu silnika 2t rozwiercanie planowanie itd

Ooooo :shock: To można silnik planować ... Ciekawe...
Ale, co ja tam wiem ... :lol:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 lut 2011, 14:58 przez faciu3, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
faciu3 pisze:
To można silnik planować


albo jesteś kompletnym kretynem albo niema takiego określenia na takich jak ty
chodziło o planowanie głowicy a że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to nie moja wina

opier**** kogoś za to że napisał sobie 1,5mm mogłeś to spokojniej wytłumaczyć tylko denerwujesz człowieka




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P


Ostatnio zmieniony 21 lut 2011, 16:32 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 17:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
A ty bartek758 na drugi raz pisz zrozumialej bo w mechanice nie można sobie gadać ot tak sobie że przeczytasz wymiar z suwmiarki i powiesz : centymetr i dwa milimetry tylko odrazu się odpowiada : dwanaście milimetrów. Akurat wszyscy dobrze wiemy o co chodził CI z tym planowaniem no chyba że ktoś jest głupi ale tak na marginesie to staraj się wypowiadać całymi zrozumiałymi zdaniami. OK? Pozdrawiam i nie kłóćcie sie bo tylko bałagan się robi.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Rozwiercanie okna wydechowego z naruszeniem gładzi to inaczej zmiana kąta o.w.k. czyli obrót wału korbowego wyrażany w stopniach

Nie prawda. Tylko ruszając górną krawędź zmieniasz kąt owk.
thebooster pisze:
Zwiększając go zwiększa się czas otwarcia okna czyli daje to lepsze wypróżnianie i zwiększa moc poprzez wydłużenie rezonansu.

Zwiększasz moc poprzez zwiększenie obrotowości, rezonans masz na wyższych obrotach, silnik będzie też mniej elastyczny.
Ten kanał można ewentualnie dopasować do wydechu. Rozwiercanie-byle szerszy na pewno nie ma sensu. Gazy zaraz po wylocie z cylindra nie mogą tracić ciśnienia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 23:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Wszystko prawda , a zwiększanie kątu o.w.k. okna wydechowego to chyba logiczne że narusza się górną krawędź. Oczywiście kąt owk zmienia się do odpowiedniego wydechu. Rozwiercanie okna w szerz też ma sens ponieważ silnik staje się mocniejszy , ale wiadomo nie można przesadzić bo tłok może zachaczać pierścieniami o zbyt duże okno. A rozwiercanie kanału to nic innego jak dopasowanie średnicy kanału wydechu do kolanka wydechu. No i dopasowując kształt do kolanka. Ogółem w 2t jest tyle możliwości tuningowych że to głowa mała. Ale do tego to już trzeba się w większości kierować rozumem i odpowiednimi obliczeniami bo robienie na oko jak tu na forum co po niektórzy to tylko marnacja cylindra. Pozdro.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
thebooster pisze:
zwiększanie kątu o.w.k. okna wydechowego to chyba logiczne że narusza się górną krawędź.

thebooster pisze:
Rozwiercanie okna wydechowego z naruszeniem gładzi to inaczej zmiana kąta o.w.k.

Sam chyba nie rozumiesz o czym piszesz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy