Dzisiaj jest 12 lut 2025, 17:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 15:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Lepiej na tą masę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
wiec złoże na marstona ;]




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja używam masy uszczelniającej dirko Niemiecka masa bardzo dobrze zdaje egzamin do sklejania karterów




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
złożyłęm kartery i skręciłem i założyłem uszczelniacze i wał ciężko chodzi. Źle wycentrowany? a może źle uszczelnacze założyłem?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 15:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
dawid6693, pukałeś młoteczkiem z dwóch stron? :) i tak się rozchodzi, więc nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem ;)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 15:46 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Scythe, Dudi pisał o tym stukaniu w czopy pare postów wcześniej, a on wie co pisze :D :

Dudi pisze:
Podgrzej prawy karter palnikiem (tylko nie po wale i łożyskach) i delikatnie puknij w niego kilka razy metalowym młotkiem w okolicach łożyska ale nie tam gdzie wchodzi simmering. Delikatnie to znaczy tylko żeby wzbudzić drgania, nic więcej. Uderzanie w czopy wału nie ma żadnego sensu z punktu widzenia logiki, to nie odpręży wału tylko wprowadzi dodatkowe naprężenia i mozna tak wał pokrzywić.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]


Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 15:46 przez Random, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 15:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Random, to wychodzi na to, ze najlepiej nic nie robic i skladac jak idzie :D rozchodzi się :D




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 16:30 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
No w sumie na to wychodzi :D.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 17:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie, po prostu takie stukanie odpada. Polecam też obejrzeć filmik "Simson-Lehrvideo".
Jak chodzi sprawdzamy przed wbiciem simmeringów, bo po założeniu nowych zawsze ciężej pójdzie.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Booyaka, przed założeniem uszczelniaczy chodził w miarę lekko. Czyli wszytko jest ok?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 22:17 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Tak, to normalne




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 17:47 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Gdybyś chciał porónać to tak chodzi wał w idealnie poskładanym silniku
http://www.youtube.com/user/dudi1203?fe ... qTJiTB_4a4




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Dudi, tak to mi chodził zanim skręciłem kartery śrubami potem trochę ciężej. a jak założyłem uszczelniacze to muszę 2 rękoma kręcić. jeśli mój tak nie chodzi to co zrobiłem źle?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.


Ostatnio zmieniony 09 mar 2011, 20:37 przez dawid6693, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:31
Posty: 127
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
a ja bym się nie przejmował bo jak złożyliśmy silnik w maladze kumpla to też tak wszystko ciężko chodziło do czasu odpalenia, potem wszystko lekko i sprawnie

składałem według tego poradnika!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 10:29 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Dawid, tak powinien chodzić po skręceniu. Ten silnik z filmu jest już skręcony. W metodzie na cieplo szybkie skręcenie to podstawa. Nagrzewasz karter, zakladasz rekami, skrecasz na szybko dwoma srubami i metalowym mlotkiem delikatnie stukasz w okolice lozyska i sie wszystko ladnie odpręża na skutek drgań. A na temat poradnika sie wypowiedzialem gdzieś wcześniej, jak przeczytasz to sie dowiesz co w nim wg mnie jest źle.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 10:30 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 18:37 
*

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dawid6693 pisze:
Dudi, tak to mi chodził zanim skręciłem kartery śrubami potem trochę ciężej. a jak założyłem uszczelniacze to muszę 2 rękoma kręcić. jeśli mój tak nie chodzi to co zrobiłem źle?


Być może za mocno wbiłeś uszczelniacz od strony wariatora? Kiedyś miałem ten sam problem i to było przyczyną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Źle wycentrowany był.. i to było przyczyną.. teraz jest wszystko ok




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 14:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Czy jeżeli wał zostanie w jednej połówce można bez obawy wybić go młotkiem? Bo w skuterowych silnikach, żeby wypchnąć z jednej strony nie ma problemu (płaskownik i wkręcamy śruby w miejsca, gdzie są te od przekładni), ale z drugiej wkręcać w te cienkie od zapłonu to bał bym się o gwinty.
Może ktoś będzie coś wiedział na ten temat albo jak takie operacje wykonuje się w serwisach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Booyaka, Ja od strony magneta wybiłem młotkiem gumowym i gwint nie miał prawa się zerwać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 22:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Bardziej chodzi mi o sprawę wyważenia wału.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy