Dzisiaj jest 11 lis 2024, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 315 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=w ... 20%B6wieci?
Looknij;)
Macie jakieś pomysły co do mojego problemu wyżej??




_________________

http://motoklub.malopolska.pl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 20:55 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
No to zobaczymy później :P
Stunter, I co, zostawiasz xenon czy zdejmujesz??


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 20:56 przez Patryk0102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Czytaj temat to będziesz wiedział;) Już mam ściągnięte teraz usiłuje je zrobic tak jak była orginalna H4;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 21:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Cytuj:
No i lipa. Zastosowałem mostek prostowniczy 12V 10A i kondensator 35V 15000uf powyżej 3rpm świeci dobrze i stabilnie a niżej zaczyna błyskac i gaśnie.Zmierzyłem napięcie bez kondensatora za mostkiem i przy 1rpm(na wolnych) wynosi 5V :roll: Także raczej nic z tego nie będzie chyba że macie jeszcze jakiś pomysł;)


Prądnica nie wyrabia. Masz może jeszcze jedną cewkę wolną w iskrowniku bo jest ich kilka. Wtedy może by zadziałało. Można by również zrobić który będzie dołączał lub przełączał akumulator gdy obroty spadną poniżej ustalonej wartości. Jednak to wymaga trochę wiedzy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 8:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Można spróbować wpiąć się zaraz za regulator.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 12:36 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
Stunter, sprawdź e-mail ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 8:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ficu pisze:
Można spróbować wpiąć się zaraz za regulator.


Jeśli bezpośrednio sie tam wepnie to też będzie mrugało bo przecież napięcie tam jest zmienne :P Na wysokich bedzie ok a na niskich lipa chyba ze miałes cos innego na mysli


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 8:58 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
vrathe pisze:
Jeśli bezpośrednio sie tam wepnie to też będzie mrugało bo przecież napięcie tam jest zmienne

Właśnie że nie, przed regulatorem jest zmienne a za jest stałe. W nim jest ono prostowane i ustalane go odpowiedniej wartości by ładować akumulator, zasilić światła itp.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jurek zgadzam się ale jak są niskie obroty to światła np. przygasają o to mi chodzi że nie bedzie takiego napięcia żeby xenon dobrze chodził :P Jedynie na wyższych powinien dobrze pracować chyba mnie rozumiesz o co chodzi :)




Rozumiem :wink:
Jurek


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 19:14 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
To raczej normalne, przecież przy zwykłych żarówkach też widać że napięcie na wolnych obrotach jest niskie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:30 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
ficu, Tak, tylko że xenon nie przygaśnie tak jak normalna żarówka, tylko zgaśnie całkowicie.Te rozwiązanie mogłoby się sprawdzić co najwyżej w trasie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Patryk0102, na postoju przecież używa się postojowych, a jak ktoś chce się lansować na postoju ksenonem to niech zrobi sobie automat który mu przełączy zasilanie na akumulator ;)




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:50 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Panowie, nie wiem jak jest w motorku Stuntera bo nad tym nadal rozprawiamy, ale u mnie w Speedake jak jeszcze był na chodzie (remont wszystkiego jest :D) to jeżeli odłączyłem zupełnie regulator to na wysokich obrotach spaliło mi żarówkę 55/60w. Więc można twierdzić, że te 60-70W musi on w wyższych partiach obrotów wytwarzać. Biorąc pod uwagę fakt, że był to jeden z kabli który wychodzi z iskrownika (z któregoś uzwojenia) to drugi zawsze te 20-30w musi wytwarzać na ładowanie. Wychodzi w sumie około 100W na wysokich obrotach. Obstawiam, że na niskich poniżej 50w z obu "kabelków" nie spada, więc imo to jest sprawa podłączenia i powinno hulać.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Random, spaliło bo napięcie podskoczyło. Na ładowanie przeznaczone jest ~5W o ile dobrze liczę.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:16 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale po odpięciu regulatora napięcia będzie lepsze ładowanie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Patryk0102, to nie ma sensu, ładowanie jest ustalone na poziomie 0.4A czyli odpowiednio dla akumulatora. Po 2 i tak jakiś regulator musi być.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ja już zrezygnowałem z xenonu bo motor złożony i juz nie chce mi się bawić tym;) Kolega z forum dał mi na gg sposób na poprawienie ładowania.
W jego przypadku 3 cewki były na światła 2 na ładowanie
Trzeba przepiąć żeby te co idą na ładowanie aby szły na światła a te co na światła szły na ładowanie a następnie trzeba dać diodę.
Nie wiem czy u mnie by się to sprawdziło bo ja chyba mam jedną cewkę wspólną do świateł i ładowania, jeśli jest tak jak mówię to trzeba by było inny "zapłon" co akurat w moim przypadku nie ma sensu z powodu sprzedaży motoru w niedalekim czasie :wink:


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 20:38 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Stunter, opychasz ten ksenon? Jak tak to wal na PW.
Możesz zdradzić na czym mniej więcej polegało to poprawienie ładowania ;P




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Już edytowałem;) Xenonu raczej nie sprzedaję bo zostanie raczej do następnego moto, ale jeszcze to przemyślę, zaproponuj cenę na PW;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:42 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
ficu, Co może się stać, jeżeli odepnę regulator??O spaleniu żarówek wiem, ale czy coś jeszcze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 315 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy